DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 28.03.2019 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 08:02
Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:35
Jsem starší člověk, takže co bylo loni si… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:40
Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA upravovat hned (jako byl přidán druhý senzor), ne až na příští sezonu. To o podvodech a diskvalifikaci kde čteš?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No jasně, ale o těch špičkách na rovinkách ve Ferrari se vědělo a není to tajemství. Když říká že to zmizelo a Renault to tehdy říkal taky a teď si nestěžuje, něco se stalo ne? A uzavírání mezer je logický předpoklad který si Marko nevycucal z prstu ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Jsem starší člověk, takže co bylo loni si pamatuji jen matně, ale když Ferrari a Mercedes s PU podváděli, kolik za to dostali diskvalifikací?

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tady není řeč vůbec o ničem konkrétním. Marko je dlouhodobě tlučhuba a jeho názory mají pro většinu z nás nulovou hodnotu. A přiznej si že mnohdy mají nulovou hodnotu i pro tebe, ale zrovna tenhle se ti hodil do krámu, tak jsi se ho chytil. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tady je teď ale řeč o elektrické energii. To s olejem ale jistě stěžuje práci oběma, neboj. Já jsem rád že tyhle věci uzavírají, protože honit výkon nepovolenou elektrickou energií či olejem beru od začátku spíše jako neschopnost FIA 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já šedé zóny beru. Ale když máš dané pravidlo že spalovat pro výkon můžeš jen benzín nebo že můžeš mít jen 4MJ elektrické energie na kolo tak metodika měření je vedlejší a ty věty ti dávají možnost upravit vymahatelnost hned jak se zjistí možná díra či podezření. Však metodika ohebnosti se také v sezoně upravovala. Tady nejde o pravidlo ale spíše o vymahatelnost a kontrolu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
No ale Mercedes zjevně tu výhodu má pořád, i přes zavření mezer v pravidlech. 12

Chlapci, chlapci, kdy už pochopíte že ne všechno, co kdo řekne do médií, musí být nutně pravda?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
F1 je ale o šedých zónách, je to její DNA. A myslím že to je v pořádku. Následující rok má dotyčný peška.
Jak na tom Ferrari bude bych fakt počkal, Helmut je optimistický až na půdu.
Víš ona třeba Honda a Renault by tu šedou zónu taky měly, jenže ty měly problém vůbec postavit "funkční" motor, takže na šedé zóny neměli čas a v případě R ani peníze, myslím ochotu je do toho vrazit. Jasně, Ferrari to možná přehnalo, Mercedes taky, ač ten loni předělával, aby neměl problém a i to vyhlašoval. Aspoň je co řešit....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na vybraných rovinkách? Zavřením děr v pravidlech pro motory? Davide? Kolik diskuzí jsme tu na to vedli, a Helmut teď takhle 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama