DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mansell_fan
20:36 28.03.2019 37.188.246.XXX
Energy drinky způsobují klimatické změny a proto by měl být zvážen jejich plošný zákaz
Mansell_fan
20:09 28.03.2019 37.188.246.XXX
Tak nevím, Vettel podle prvních rozhovorů v Bahrajnu mi teda nepřijde moc optimistický. No uvidíme. Pokud to bude další výbuch, tak pak už Ferrari pomůže jenom tvrdý Brexit
Mike17
16:59 28.03.2019 185.149.130.XXX
Pěkný. Já bych řekl, že je dost zřejmé, že změna pravidel neměla žádný zásadní vliv na rozložení sil. Nejen špičkové týmy, ale i ty další zůstaly +- tam kde byly (když vynechám drobné zlepšení Mclarenu a zhoršení Williamsu, která nejsou způsobena motory).
Al eje super, že jsme zachránili planetu úsporou pár litrů oleje.
Ale jestli se pletu a výsledky v bahranju budou podle tvých výpočtů, budu asi spokjený víc než dost.
Al eje super, že jsme zachránili planetu úsporou pár litrů oleje.
Ale jestli se pletu a výsledky v bahranju budou podle tvých výpočtů, budu asi spokjený víc než dost.
airwar1939
16:53 28.03.2019 176.74.141.XXX
Tak vy pořád nazančujete že Mercedes a Ferrari spalovali olej víc než umožňovali pravidla, a nebo že Ferrari využívalo více energie než jim pravidla měli umožňovat... a to snad zavání podváděním a diskvalifikací?
airwar1939
16:51 28.03.2019 176.74.141.XXX
Jo máš pravdu, u Renaultu jsem někde ztratil z časů čtyři desetiny... takže na stupně si holt Nick bude muset zase počkat.
GRAHAM
16:31 28.03.2019 77.236.218.XXX
No byl stádia, kdy motor Renaultu moc funkční nebyl. Neměň historii....to že byla Honda horší na věci nic nemění.
Renault do toho více investovat nechtěl....slova CA. A když se učíš chodit, tak nemůžeš plavat.Taky slova CA....
Kvalitní kvalda režim mají taky až letos....zkus bejt objektivní.
Renault do toho více investovat nechtěl....slova CA. A když se učíš chodit, tak nemůžeš plavat.Taky slova CA....
Kvalitní kvalda režim mají taky až letos....zkus bejt objektivní.
Situs
15:05 28.03.2019 85.70.164.XXX
Asi jsi nepochopil co mi z tvého výpočtu není jasné. Loni ztrácel Renault na RedBull v Bahrajnu jak píšeš 1,2s, proč v tvém počtu to má najednou být 0,8? Mě ty tvoje počty nevychází nebo nevím proč na základě motoru predikuješ jejich přiblížení. Z toho co jsi psal nic nevypovídalo o tom že Renault na motoru má být teď o 4 desetiny lepší než Honda v RedBullu.
airwar1939
14:38 28.03.2019 176.74.141.XXX
Očesal jsem z časů jen časy co měli srazit motory, plus do času v Bahrajnu přepočetl mezisezónní zlepšení. Pokud v roce 2018 neměl Renault v kvaldě problémy a letos je měl (ve všech sedmi pokusech u obou jezdců ???), a je pravda těch 0,5 sekundy co tam údajně minimálně nechali, jak tvrdíš ty a Adi, tak pak máme kvalifikaci Bahrajnu následovně:
RedBull 1:27,0
Renault + 0,3 sekundy
Ferrari + 0,4 sekundy
Mercedes + 0,5 sekundy
A následná VC přinese vedení v šampionátu pro Maxe a první podium pro Nicka Heidfelda.
RedBull 1:27,0
Renault + 0,3 sekundy
Ferrari + 0,4 sekundy
Mercedes + 0,5 sekundy
A následná VC přinese vedení v šampionátu pro Maxe a první podium pro Nicka Heidfelda.
airwar1939
14:36 28.03.2019 176.74.141.XXX
Já sjem raději opatrnější, pak bývám příjemně překvapen, a nemusím topit žal na dně sklenice.
Situs
14:08 28.03.2019 85.70.164.XXX
No ale když Hulk měl v Q2 technický problém tak dostatečně nevyniklo jejich zlepšení, já si myslím že na tom budou relativně lépe než ukázala Austrálie, a sami to i píšou. Ale uvidíme.
Jinak nerozumím tvým počtům, podle jakého tvého vysvětlení má být Renault k RedBullu o 4 desetiny blíž? Podle mě ti to tam moc nesedí.
Jinak nerozumím tvým počtům, podle jakého tvého vysvětlení má být Renault k RedBullu o 4 desetiny blíž? Podle mě ti to tam moc nesedí.
airwar1939
14:08 28.03.2019 176.74.141.XXX
Tak doufejme, že to nebude podobné fiasko jako před tím s Boulierem, nebo u Williamsu s Lowem.
Adi
13:31 28.03.2019 89.24.55.XXX
Nevím o jakem nefunkčním motoru Renault mluvíš?! Te tragédii, kterou předváděli kluci u Hondy v sezonách 2015 až 2017 se Renault nikdy ani nepriblizil. A jak můžeš vědět, ze R na to nemá peníze... to je perla za perlou... Cyril už 2 sezóny zpátky mluvil o tom, ze znají nelegální cesty jak se vyrovnat PJ M a F. Je to balancovani na hraně legality a někdo tuto hru hold zvládá lépe (třeba díky správným kontaktům ve FIA ;) ) no a jiný hůře...
airwar1939
12:26 28.03.2019 176.74.141.XXX
A Ferrari nemělo letos v Melbourne problémy? Celé to je jednoduché, jde o to se nejlépe připravit na kvalifikaci daného závodu a v té odvést ten nejlepší možný výkon. A já si to pak porovnávám, a vyšlo mě z toho že i když jezdci Renaultu odjeli letos v kvalifikaci cca. sedm kvalifikačních kol žádný zázrak se nekonal.
Teď máme před sebou Bahrain 2019, takže použiji pro srovnání data z kvalifikace Bahrajnu 2018:
Ferrari: 1:27,958
Mercedes: 1:28,124
RedBull: 1:28,398
TorroRosso:1:29,329
Haas: 1:29:358
Renault: 1:29,570
RacingPoint (FI): 1:29,874
Alfa Romeo (Sauber): 1:31,063
Williams: 1:31:503
Takže když zohledním že Mercedes a Ferrari by měli ztratit v kvalifikaci díky zákazu spalování oleje a nepovolenému boostu cca. 0,5 sekundy, plus k tomu přidáme stažení náskoku ze strany Hondy a Renaultu mezisezonně o cca. 0,3 sekundy (cca. 30 koní o kterých se mluvilo), vychází předpoklad kvalifikace následovně:
RedBull 1:27,0
Ferrari + 0,4 sekundy
Mercedes + 0,5 sekundy
Renault + 0,8 sekundy
To vypadá na celkem zajímavou kvalifikaci a závod.
Teď máme před sebou Bahrain 2019, takže použiji pro srovnání data z kvalifikace Bahrajnu 2018:
Ferrari: 1:27,958
Mercedes: 1:28,124
RedBull: 1:28,398
TorroRosso:1:29,329
Haas: 1:29:358
Renault: 1:29,570
RacingPoint (FI): 1:29,874
Alfa Romeo (Sauber): 1:31,063
Williams: 1:31:503
Takže když zohledním že Mercedes a Ferrari by měli ztratit v kvalifikaci díky zákazu spalování oleje a nepovolenému boostu cca. 0,5 sekundy, plus k tomu přidáme stažení náskoku ze strany Hondy a Renaultu mezisezonně o cca. 0,3 sekundy (cca. 30 koní o kterých se mluvilo), vychází předpoklad kvalifikace následovně:
RedBull 1:27,0
Ferrari + 0,4 sekundy
Mercedes + 0,5 sekundy
Renault + 0,8 sekundy
To vypadá na celkem zajímavou kvalifikaci a závod.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (22:30 - 23:14)
- Trénink (18:30 - 19:30)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek