DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 28.03.2019 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 08:02
Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:35
Jsem starší člověk, takže co bylo loni si… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:40
Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
To má, ale jasně taky říká že "FIA velmi dobře zareagovala a zavřela několik děr nebo je přinejhorším minimalizovala. Díky tomu již neexistují ty špičky v rychlosti, které mělo Ferrari na posledních 25 či 30 % rovinek. To je fajn," pochvaluje si Marko.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já jsem teda z jeho vyjádření pochopil, že Ferrari má nejspíše spoustu jiných problémů, které mají zásadní vliv. A to domnělé zavření děr může být jen jednou z mnoha.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jen chtějí trochu přispět k nalezení děr v pravidlech 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
O tom píše Marko 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A ty nebereš fakt že Hulk měl problém? Podle mě mají navíc a snad se to brzy prokáže 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Prvně píšeš, že si nemůžeš být jistý ale pak následně píšeš, že padla kosa na kámen? Ehm? 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No jasně že jistý si nemůžeš být nikdy a co se zakáže neznamená že se jinde trochu jinak nenajde 03 Přidání druhého senzoru je jeden z příkladů, začlo se na tom pracovat a prozatím teď již padla kosa na kámen 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Zjevně nenese, viz porovnání kvalifikací níže. A loni v závodě nebýt SC tak by Renault dostal kolo, letos bez SC ho dostal.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ano mluvilo se o tom, mluvilo se o tom, že Mercedes a Ferrari využívají mezer v pravidlech, a že díky tomu získávají cca. 0,5 sekundy. Ale jaká je realita? Vrátím se klidně o čtrnáct dní dozadu a porovnám znovu mezisezonně kvalifikaci v melbourne 2018 a 2019.

Mercedes - zlepšení 0,7 sekundy
Ferrari - zlepšení 0,6 sekundy
RedBull - zlepšení 0,55 sekundy
Renault - zlepšení 0,5 sekundy

Takže suma sumárum se všechny tři týmy zlepšili stejně (desetinu a půl ignoruji). Což mě příjde divné, za předpokladu, že mělo Ferrari a Mercedes díky zavření mezer v pravidlech přijít o 0,5 sekundy na kolo, a zároveň si měl RedBull díky přechodu na Hondu která má kvalifikační módy v řádu desetin polepšit. Dokonce i Renault si pohoršil.

Takže, buďto byla loni celá ta kauza nafouklá bublina, a nebo Ferrari a Mercedes získali na RedBull a Renault mezisezonně na šasi a aeru minimálně 0,5 sekundy, spíše tak 0,8 sekundy.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Takže pravidla šitá pro Renault. A pak ještě někdo bude něco říkat o Fiarri 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A to má co s podváděním a diskvalifikaci které zmiňuješ?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však senzor byl přidán už vloni, takže o co ti vlastně v tomhle případě jde?
Však ty špičky mohly zmizet z tuctu jiných důvodů a klidně se můžou vrátit.

Bejt tebou bych si nebyl tak jistý. Ještě mám v živé paměti loňský rok, kdy si se tetelil blahem v Singapooru, že prý FIA přidala Ferrari druhý senzor a proto jim spadla výkonnost. Nakonec se ukázalo, že jenom Ferrari zprasilo upgrade a po několika závodech se forma vrátila. Hehe 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mluvil jsi o zavření děr v pravidlech.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Hele já někde četl že Renault s FIA hodně pracuje na uzavírání těch mezer u PU. Nese to ovoce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No povězme si upřimně, že tvoje predikce k Ferrari jsou většinou přesně obráceně, takže já jsem v klidu 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To nevím, ale hádám že se toho od té doby tolik nezměnilo a formu by prostě měli mít. 90 ku 10 že budou konkurenceschopní. Ale jestli chceš přestanu k Ferrari predikovat abych ti nezpůsobil újmu 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
U Renault mají vlastních problémů až na střechu....chtěl jsem napsat, že by se měli soustředit na sebe ale takhle to obecně u Frantíků nefunguje, takže beru celý příspěvek zpět 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A v testech ještě spalovali a měli víc bateriií nebo už ne? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Díky 14 Tvé uznání není málo 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Je vidět, že máš druhé Vánoce 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu