DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
11:12 28.03.2019 85.70.164.XXX
To má, ale jasně taky říká že "FIA velmi dobře zareagovala a zavřela několik děr nebo je přinejhorším minimalizovala. Díky tomu již neexistují ty špičky v rychlosti, které mělo Ferrari na posledních 25 či 30 % rovinek. To je fajn," pochvaluje si Marko.
airwar1939
10:24 28.03.2019 176.74.141.XXX
Zjevně nenese, viz porovnání kvalifikací níže. A loni v závodě nebýt SC tak by Renault dostal kolo, letos bez SC ho dostal.
airwar1939
10:24 28.03.2019 176.74.141.XXX
Ano mluvilo se o tom, mluvilo se o tom, že Mercedes a Ferrari využívají mezer v pravidlech, a že díky tomu získávají cca. 0,5 sekundy. Ale jaká je realita? Vrátím se klidně o čtrnáct dní dozadu a porovnám znovu mezisezonně kvalifikaci v melbourne 2018 a 2019.
Mercedes - zlepšení 0,7 sekundy
Ferrari - zlepšení 0,6 sekundy
RedBull - zlepšení 0,55 sekundy
Renault - zlepšení 0,5 sekundy
Takže suma sumárum se všechny tři týmy zlepšili stejně (desetinu a půl ignoruji). Což mě příjde divné, za předpokladu, že mělo Ferrari a Mercedes díky zavření mezer v pravidlech přijít o 0,5 sekundy na kolo, a zároveň si měl RedBull díky přechodu na Hondu která má kvalifikační módy v řádu desetin polepšit. Dokonce i Renault si pohoršil.
Takže, buďto byla loni celá ta kauza nafouklá bublina, a nebo Ferrari a Mercedes získali na RedBull a Renault mezisezonně na šasi a aeru minimálně 0,5 sekundy, spíše tak 0,8 sekundy.
Mercedes - zlepšení 0,7 sekundy
Ferrari - zlepšení 0,6 sekundy
RedBull - zlepšení 0,55 sekundy
Renault - zlepšení 0,5 sekundy
Takže suma sumárum se všechny tři týmy zlepšili stejně (desetinu a půl ignoruji). Což mě příjde divné, za předpokladu, že mělo Ferrari a Mercedes díky zavření mezer v pravidlech přijít o 0,5 sekundy na kolo, a zároveň si měl RedBull díky přechodu na Hondu která má kvalifikační módy v řádu desetin polepšit. Dokonce i Renault si pohoršil.
Takže, buďto byla loni celá ta kauza nafouklá bublina, a nebo Ferrari a Mercedes získali na RedBull a Renault mezisezonně na šasi a aeru minimálně 0,5 sekundy, spíše tak 0,8 sekundy.
daaviid23
10:21 28.03.2019 90.182.169.XXX
Však senzor byl přidán už vloni, takže o co ti vlastně v tomhle případě jde?
Však ty špičky mohly zmizet z tuctu jiných důvodů a klidně se můžou vrátit.
Bejt tebou bych si nebyl tak jistý. Ještě mám v živé paměti loňský rok, kdy si se tetelil blahem v Singapooru, že prý FIA přidala Ferrari druhý senzor a proto jim spadla výkonnost. Nakonec se ukázalo, že jenom Ferrari zprasilo upgrade a po několika závodech se forma vrátila. Hehe
Však ty špičky mohly zmizet z tuctu jiných důvodů a klidně se můžou vrátit.
Bejt tebou bych si nebyl tak jistý. Ještě mám v živé paměti loňský rok, kdy si se tetelil blahem v Singapooru, že prý FIA přidala Ferrari druhý senzor a proto jim spadla výkonnost. Nakonec se ukázalo, že jenom Ferrari zprasilo upgrade a po několika závodech se forma vrátila. Hehe