DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hovoří o důvodech, proč Ferrari překvapivě nebylo v Austrálii ve formě a skončilo bez pódia až za nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko o problémech Ferrari: Nejen chlazení a nastavení, doplácí i na zpřísnění motorových pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 28.03.2019 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 08:02
Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:35
Jsem starší člověk, takže co bylo loni si… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2019 09:40
Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já píšu že vymahatelnost či měření může FIA upravovat hned (jako byl přidán druhý senzor), ne až na příští sezonu. To o podvodech a diskvalifikaci kde čteš?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No jasně, ale o těch špičkách na rovinkách ve Ferrari se vědělo a není to tajemství. Když říká že to zmizelo a Renault to tehdy říkal taky a teď si nestěžuje, něco se stalo ne? A uzavírání mezer je logický předpoklad který si Marko nevycucal z prstu ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Jsem starší člověk, takže co bylo loni si pamatuji jen matně, ale když Ferrari a Mercedes s PU podváděli, kolik za to dostali diskvalifikací?

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tady není řeč vůbec o ničem konkrétním. Marko je dlouhodobě tlučhuba a jeho názory mají pro většinu z nás nulovou hodnotu. A přiznej si že mnohdy mají nulovou hodnotu i pro tebe, ale zrovna tenhle se ti hodil do krámu, tak jsi se ho chytil. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tady je teď ale řeč o elektrické energii. To s olejem ale jistě stěžuje práci oběma, neboj. Já jsem rád že tyhle věci uzavírají, protože honit výkon nepovolenou elektrickou energií či olejem beru od začátku spíše jako neschopnost FIA 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já šedé zóny beru. Ale když máš dané pravidlo že spalovat pro výkon můžeš jen benzín nebo že můžeš mít jen 4MJ elektrické energie na kolo tak metodika měření je vedlejší a ty věty ti dávají možnost upravit vymahatelnost hned jak se zjistí možná díra či podezření. Však metodika ohebnosti se také v sezoně upravovala. Tady nejde o pravidlo ale spíše o vymahatelnost a kontrolu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
No ale Mercedes zjevně tu výhodu má pořád, i přes zavření mezer v pravidlech. 12

Chlapci, chlapci, kdy už pochopíte že ne všechno, co kdo řekne do médií, musí být nutně pravda?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
F1 je ale o šedých zónách, je to její DNA. A myslím že to je v pořádku. Následující rok má dotyčný peška.
Jak na tom Ferrari bude bych fakt počkal, Helmut je optimistický až na půdu.
Víš ona třeba Honda a Renault by tu šedou zónu taky měly, jenže ty měly problém vůbec postavit "funkční" motor, takže na šedé zóny neměli čas a v případě R ani peníze, myslím ochotu je do toho vrazit. Jasně, Ferrari to možná přehnalo, Mercedes taky, ač ten loni předělával, aby neměl problém a i to vyhlašoval. Aspoň je co řešit....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak oni už ve Ferrari nemají tu výhodu na vybraných rovinkách? Zavřením děr v pravidlech pro motory? Davide? Kolik diskuzí jsme tu na to vedli, a Helmut teď takhle 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama