DISKUZE K ČLÁNKU Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Výkony Williamsu jsou letos velkým zklamáním. Jeho vůz FW42 je jasně nejpomalejší ze všech, podle jezdce Georgea Russella se ale týmu podařilo odhalit jeho základní problém.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 28.03.2019 17:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 25.03.2019 14:05
… a teď si trošku rejpnu: co jako fanouškové… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 25.03.2019 14:27
Pokud se takový McLaren stane B-týmem co si bude… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 25.03.2019 14:32
souhlasím. jde totiž o to, že dneska je vše v F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

77.48.94.XXX
souhlasím. jde totiž o to, že dneska je vše v F1 tak složité, že to už bohužel nejde dělat tak, jako dřív. miluju a ohromně obdivuju garážisty. Copersucar, Shadows Hesheth…. Ale upřímně řečeno - jak by ta tom byl takový tým dneska, když Williams je se svou tradicí, historií a dřívějšími úspěchy tam, kde je?
aby bylo správně rozuměno. rozhodně nejsem pro jakoukoli unifikaci v F1. Ale pak je nutné nastavit pravidla tak, aby měli všichni, kdo splní nějaké základní zadání alespoň jakousi šanci na úspěch. byl jsem odpůrcem finančních stropů, ale bez nich to asi opravdu nepůjde, pokud tedy nebude jezdit po trati několik klonů ferek, mercedesů a RB a pak s odstupem "malí konstruktéři" McL, Williams….

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pokud se takový McLaren stane B-týmem co si bude jen kupovat co se dá tak nevidím jediný důvod proč bych mu měl v konstruktérském světě F1 fandit. To je lepší když se McLaren zaměří jen na Indy kde si prostě nakoupí co ostatní a můžou bojovat o vítězství, nebudou tam dělat jen kompars konstruktérským týmům.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Historický odkaz týmu je důležitá hodnota. Historický úspěch nikdo nikomu nevezme a je důležité pamatovat na velká vítězství.
Je tu ale velké ale. Historie je nic pokud není podpořena současností. Tak to cítím já. Williams, kdysi slavný tým, ale dneska tým do počtu a v podstatě k ničemu. Tvrdě napsáno ale tak to vidím já.
Osobně třeba vidím rozdíl mezi Williamsem a Mclaren. Někteří tvrdí, že jsou oba na ústupu. Osobně věřím Mclarenu, že od roku 2021, pokud dobře restartují tým, se můžou zařadit minimálně zpět mezi širší špičku. Naopak Williams bude skomírat. Tam už je jediné řešení odkup. (Mercedesem?)

Takže abych odpověď na otázku, na 100% raději Haas než dnešní Williams.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
… a teď si trošku rejpnu: co jako fanouškové uvidíme raději? trápící se tým se ztrátou dvě vteřiny na kolo na předposledního, ale s vlastním ( i když chybným ) vývojem, nebo tým, který sice sdílí nějaké součásti a informace s jiným, ale bojuje úspěšně ve špici středu pole?

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.133.XXX
To samé říkali loni. Je to trapné 02
Proč by tým který se technicky i finančně potácí nad propastí měl několik měsíců přepracovávat auto, aby jeho ztráta na předposledního klesla ze 2 sekund na jednu? Tenhle rok můžou zas komplet odpískat 05

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama