DISKUZE K ČLÁNKU Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Výkony Williamsu jsou letos velkým zklamáním. Jeho vůz FW42 je jasně nejpomalejší ze všech, podle jezdce Georgea Russella se ale týmu podařilo odhalit jeho základní problém.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 28.03.2019 17:16 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    … a teď si trošku rejpnu: co jako fanouškové uvidíme raději? trápící se tým se ztrátou dvě vteřiny na kolo na předposledního, ale s vlastním ( i když chybným ) vývojem, nebo tým, který sice sdílí nějaké součásti a informace s jiným, ale bojuje úspěšně ve špici středu pole?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Historický odkaz týmu je důležitá hodnota. Historický úspěch nikdo nikomu nevezme a je důležité pamatovat na velká vítězství.
      Je tu ale velké ale. Historie je nic pokud není podpořena současností. Tak to cítím já. Williams, kdysi slavný tým, ale dneska tým do počtu a v podstatě k ničemu. Tvrdě napsáno ale tak to vidím já.
      Osobně třeba vidím rozdíl mezi Williamsem a Mclaren. Někteří tvrdí, že jsou oba na ústupu. Osobně věřím Mclarenu, že od roku 2021, pokud dobře restartují tým, se můžou zařadit minimálně zpět mezi širší špičku. Naopak Williams bude skomírat. Tam už je jediné řešení odkup. (Mercedesem?)

      Takže abych odpověď na otázku, na 100% raději Haas než dnešní Williams.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Pokud se takový McLaren stane B-týmem co si bude jen kupovat co se dá tak nevidím jediný důvod proč bych mu měl v konstruktérském světě F1 fandit. To je lepší když se McLaren zaměří jen na Indy kde si prostě nakoupí co ostatní a můžou bojovat o vítězství, nebudou tam dělat jen kompars konstruktérským týmům.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        souhlasím. jde totiž o to, že dneska je vše v F1 tak složité, že to už bohužel nejde dělat tak, jako dřív. miluju a ohromně obdivuju garážisty. Copersucar, Shadows Hesheth…. Ale upřímně řečeno - jak by ta tom byl takový tým dneska, když Williams je se svou tradicí, historií a dřívějšími úspěchy tam, kde je?
        aby bylo správně rozuměno. rozhodně nejsem pro jakoukoli unifikaci v F1. Ale pak je nutné nastavit pravidla tak, aby měli všichni, kdo splní nějaké základní zadání alespoň jakousi šanci na úspěch. byl jsem odpůrcem finančních stropů, ale bez nich to asi opravdu nepůjde, pokud tedy nebude jezdit po trati několik klonů ferek, mercedesů a RB a pak s odstupem "malí konstruktéři" McL, Williams….

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Záleží také jak definuješ klon, protože letos je Haas dost odlišný od Ferrari 04

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            to jo, nazývat to můžeme různě - "B"tým, klon, kopie.... ale všichni víme, jak je to myšlené 03 to, že letos vypadá odlišně neznamená, že třeba naopak pro Ferka něco "netestují". 04

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je otázkou, co by jsi poznal, kdyby nakoupili např. monokok, zavěšení, motor a převodovku stejně kupují... nepoznáš nic a pořád je máš za plnohodnotného konstruktéra, dokud to auto vypadá jinak než ostatní a vzhed je v podstatě aerodynamika a to zůstane stále důležitou částí vývoje, ale drahé věci co stejně divák neocení, by týmy měli mít možnost nakoupit, ne nutnost, ale možnost a tam je cesta na úspory...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        Napsal si to naprosto výstižně. 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        V Indy mají všichni stejné šasi a aero, na výběr jsou dva dodavatelé motorů +- o stejném výkonu... tam bude McLaren jen názvem, nikoli konstruktérem.

        Ve Formuli 1 má McLaren pořád velký prostor na vlastní invenci... a to i když koupí motor s převodovkou a zadním zavěšením.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Mimochodem si teď uvědomuju, že když jsme se naposledy bavili o Haasu, tak jsem vsázel vítězství Ferrari na to, že vztah Ferrari a Haas je čistý 16 Že já nedržím ústa 10

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          185.99.177.XXX
          18 18 01 18
          a jak to vidíš v Bahrajnu?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Zachránil jsi si život 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          176.97.15.XXX
          Kdyz budes B-tymem...nikdy nebudes v pozici ze bys mohl pomyslet na zisk sampionatu.
          Za soucasneho stavu je to bohuzel tvrda realita.

          Jak McLaren, tak Williams stale chteji byt vitezi...jakkoliv se jim uz dlouhodobe z tohoto pohledu totalne nedari...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          37.48.2.XXX
          Tak Indy ma dva dodavatele motoru...vlastne nezavisle...F1 takhle za soucasneho stavu (podle me ale nikdy) fungovat nemuze.
          Protoze v Evrope je jina mentalita, jina historie...a mame v F1 Ferrari. Ani teoreticky si neumim predstavit Ferrari bez vlastniho motoru...a nebo ze by nekdo s motorem Ferrari porazil prave Ferrari.
          McLaren se muze v Indy realizovat...po americku...to znamena podle jejich reguli.
          V F1 jsou dva ze tri neuspesnejsich a nejslavnejsich tymu ve slepe ulicce.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama