V úvodním závodě stáj z Maranella obsadila až 4. a 5. příčku za oběma Mercedesy a Red Bullem, což po výkonech v předsezónních testech představovalo velké zklamání.
"Jo, byl to pro ně těžký víkend poté, co je po slibné zimě v Melbourne rychlostně předčili Mercedes a Red Bull - Honda. Ferrari nemohlo ukázat normální úroveň výkonnosti. Nezapomínejme ale, že Melbourne je zvláštním místem. Proto pro mě bude Bahrajn spolehlivějším ukazatelem," uvádí Domenicali.
Toho u Scuderie v roce 2014 nahradil Marco Mattiacci, poté převzal vedení Maurizio Arrivabene a od ledna tým řídí technický šéf Mattia Binotto. Tým je podle Domenicaliho veden dobře a fanoušky vybízí, aby nepanikařili.
"V Austrálii bylo auto příliš pomalé. Nevím, jestli to bylo pneumatikami, šasi nebo motorem. Když se podíváme na rychlost a časy, tak je jasné, že něco tam nebylo v pořádku. Neměli by teď ale reagovat přehnaně. V Bahrajnu zjistíme, jaká je skutečná situace," říká.
Média v Itálii u Ferrari tuší nějakou abnormalitu: "Kůň se nestane oslem v průběhu několika dní." Za výsledek podle nich nemůže specifický okruh v Melbourne: "Je to OK se na něj vymlouvat, protože existují věci, které Binotto nemůže říct veřejně - nahrál by tím konkurenci."
Je něco, co stáj tají, nebo opravdu neví, proč najednou byli tak pomalí? Je snad na vině špatná aerodynamická koncepce vozu, u něhož není možné jednoduše přidat přítlak na předním křídle na městských okruzích? Nebo za masakrem v Melbourne stálo něco jiného? Více se dozvíme příští týden v Bahrajnu, kde se Ferrari už nebude mít kam schovat, protože půjde o normální závodní trať.