Mercedes odstranil svou slabinu, Wolff komentuje 1. část sezóny: Skvělá reklama pro F1!

PH, 7. srpna 2018, 13:15 Google+

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff shrnuje své dojmy z první části sezóny a potvrzuje odhodlání dále tvrdě pokračovat v práci na zvýšení výkonnosti. Těší jej, že se jim podařilo vyřešit jejich slabinu - horší práci s pneumatikami za horka.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 08.08. 12:02) Napište svůj názor
Lewis Hamilton s Mercedesem F1 W09 během tréninku na Velkou cenu Maďarska

Lewis Hamilton s Mercedesem F1 W09 během tréninku na Velkou cenu Maďarska | foto: Daimler AG

Sdílejte článek



Napínavé souboje, skvělá reklama F1

"Bitva na špici je více vzrušující než kdykoliv dříve, a uprostřed pole to je taky velmi těsné. Závody přinesly nejen několik skvělých soubojů kolo na kolo na trati, ale také pár překvapivých vítězů: sedm z 12 závodů zatím nevyhrálo nezbytně to nejrychlejší auto,"
shrnuje Wolff.

"Celkově bych řekl, že sezóna 2018 je skvělou reklamou sportu. Pro nás jako tým je pololetní vysvědčení pozitivní, protože v současné době vedeme oba šampionáty. Zásluha patří celému našemu týmu v Brackley a v Brixworthu a jízdnímu umění Lewise a Valtteriho," uznává sportovní ředitel Mercedesu.

Ponaučení a tvrdá práce v 2. části sezóny
"Zároveň si však uvědomujeme, že jsme ve více než jednom závodu nějaké body ztratili, proto ve druhé polovině sezóny půjdeme naplno do dalšího zvyšování výkonnosti," připomíná například Rakousko, kde kvůli technických závad museli odstoupit s oběma vozy.

img-responsive

Po přestávce se můžeme těšit na další zajímavé duely, snad se o titulech rozhodne až v poslední velké ceně | foto: Daimler AG

"Budeme na tom velmi tvrdě pracovat až do víkendu, kdy oficiálně dle pravidel začne letní přestávka. Tu si všichni v našem týmu více než zaslouží. Pak se vrátíme osvěženi s nezbytnou energií, abychom ve druhé části sezóny ještě zlepšili úroveň naší hry," pokračuje 46letý Rakušan.

Slabina vyřešena, dříve nemožné se v Maďarsku stalo skutečností
Těší ho pokrok, který dosáhli za vysokých teplot v oblasti managementu pneumatik. Hamilton poslední závod před letní přestávkou vyhrál s jednozastávkovou strategií, přestože teplota asfaltu dosahovala 57 °C. V úvodním stintu vydržel na trati neobvykle dlouho.

img-responsive

Hamilton projíždí cílem a Mercedes se raduje z vítězství na rozpáleném Hungaroringu | foto: Daimler AG

"Čistý vzduch hraje velkou roli, je však trochu tajemstvím, že někdy fungujete na jedné směsi pneumatik a na jiné ne. Myslím, že to s Ferrari bylo naopak. Chce to nasbírat více dat, abyste jim porozuměli, ale převládající dojem u nás je ten, že jsme v Budapešti vyhráli při 60°C teplotě dráhy" cení si Wolff.

"To je něco, co bychom dříve u nás nepovažovali za možné. Dodává mi to dobrý pocit, že jsme toho poznali více a že můžeme být v budoucnu v horkých závodech konkurenceschopnější," dodává šéf Mercedesu, který se ke zlepšení dopracoval tvrdou práci. Nepomohla mu nějaká zázračná věc, šlo o vlídnost vozu k pneumatikám, jeho nastavení a schopnost Hamiltona o ně dobře pečovat.



Google+ Vytisknout

Diskuze: Mercedes odstranil svou slabinu, Wolff komentuje 1. část sezóny: Skvělá reklama pro F1!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 08.08.2018 12:02 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se příští rok vydá vstříd dalším dobrodružstvím mimo F1

Z F1 odchází obrovský talent a tvrdý soupeř. "Budeš nám chybět," loučí se piloti + VIDEO

Brendon Hartley s vozem Toro Rosso STR13 na Hungaroringu

Nové díly u Toro Rosso nefungují dle představ, začíná se kvůli tomu obávat Sauberu

Fernando Alonso v Maďarsku

Alonso v roce 2019 ve Formuli 1 závodit nebude, potvrzuje McLaren

Fernando Alonso (vlevo) a Michael Schumacher na tiskové konferenci v Silverstone před 12 lety

"Pokud jde o čistý talent, pak je Alonso na stejné úrovni jako Schumacher," hodnotí Massa

Sergio Pérez s Force Indií VJM11 na Hungaroringu

Kde bude příští rok závodit Pérez? "Jsem ve formě, mám několik možností," tvrdí Mexičan

Charles Leclerc se Sauberem C37 zraje jako víno

"Pokrok Sauberu se zdá být obrovský kvůli špatnému vstupu do sezóny," vysvětluje Leclerc

Pohonná jednotka Renault RE17

Šéf Renaultu přiznává, že soupeře ve vývoji pohonných jednotek podcenili. Ohromuje ho Ferrari

Pohonná jednotka Hondy

"Důležitý nárůst výkonu," chválí Brawn pokrok Hondy

Lando Norris při testování McLarenu MCL33 v Maďarsku

"Potíže McLarenu jsou matoucí. Ale po čase se z toho dostane," říká Coulthard. A co Williams?

Čekají McLaren velké změny?

Brown: McLaren potřebuje lepší auto, pak může začít sázet na mladíky. Mluvíme ale se všemi jezdci

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Stále usměvavý Daniel Ricciardo

"Jen Daniel ví, jak blízko jsme byli podpisu," přiznává McLaren. Kolik…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Šéf Renaultu přiznává, že soupeře ve vývoji pohonných jednotek podcenili. Ohromuje ho Ferrari

  2. Horner: Ricciardo se bál, že by musel podporovat Maxe, Alonso by u Red Bullu způsobil chaos

  3. "Zákazníci Mercedesu si nemají co stěžovat na zisky motoru Ferrari," zlobí se šéf Haasu

  4. "Chci co nejdřív bojovat o titul!" Gasly se cítí být připravený na to, aby nahradil Ricciarda

  5. Stroll by měl za Force Indii nastoupit už ve Spa, doporučuje Villeneuve. Williams odepisuje

  6. "Důležitý nárůst výkonu," chválí Brawn pokrok Hondy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud