Předjíždění letos ztížila i těžká ochrana kokpitu Halo, domnívá se Pérez

Petr Hlawiczka, 12. června 2018, 06:20 Google+

Sergio Pérez přemýšlí, proč je letos předjíždění tak obtížné. Podle něj k tomu přispívá také nová ochrana kokpitu typu Halo, monoposty jsou s ní příliš těžké.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sergio Pérez usedá do svého monopostu

Sergio Pérez usedá do svého monopostu | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

FIA sice v Montrealu přidala třetí DRS zónu, i přesto se během Velké ceny Kanady moc nepředjíždělo a někteří fanoušci ji kvůli tomu označili za nudnou, byť poskytla vyrovnané souboje na špici i uprostřed pole.

Vedoucí představitelé Formule 1 hledají řešení, proto pro příští rok schválili úpravu aerodynamických předpisů (zjednodušení předních křídel, brzdových kanálků, deflektorů, hlubší zadní křídla pro posílení DRS efektu), skutečná náprava podle sportovního ředitele F1 ale zřejmě přijde až v roce 2021 s novými pravidly.

Sergio Pérez, který je v šampionátu se 17 body dvanáctý (loni skončil sedmý), po závodu v Kanadě přemýšlel, co je příčinou současné situace: "Netuším, co se děje. Nevím, jestli to je tím, že jsou teď auta kvůli Halo tak těžká a je to náročné jezdit těsně za sebou."

img-responsive

Pérez netuší, proč je předjíždění letos tak náročné | foto: Sahara Force India

"Rozdíl, který potřebujete k předjetí, je šílený. Dokud Pirelli neudělá něco dramatického, čekají nás nudné závody jako doposud. Myslím, že Halo je masivní věc. Ale nechápu, proč je předjíždění opravdu tak těžké," uvádí mexický pilot, jenž dojel v neděli se ztrátou 1 kolo na 14. pozici.

Frustrovaný lídr šampionátu Lewis Hamilton po Velké ceně Kanady  dokonce prohlásil: "Jakmile se přiblížíte k někomu jinému autu, tak víte, co se s těmito křápy stane. Ta auta jsou sama o sobě skvělá, ale v závodě to jsou křápy."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Předjíždění letos ztížila i těžká ochrana kokpitu Halo, domnívá se Pérez

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sergio Pérez má důvod k úsměvům

Pérez prodlužuje kontrakt s Force Indií

Daniel Ricciardo a Max Verstappen těsně za sebou ve Velké ceně Ruska 2018

Marko si není jistý tím, zda úpravy aerodynamiky příští rok pomohou

Formuli 1 vládnou díky svým rozpočtům tři týmy, zbytek je bez šance na vítězství

„Nesmysl. Proč by nemělo jít ohlídat rozpočtové stropy?“ diví se šéf Toro Rosso

McLarenu svědčí spíše pomalé okruhy, na těch rychlých s dlouhými rovinkami kvůli neefektivní aerodynamice propadá

"Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?

Max Verstappen s motorem Renault pohánějící jeho Red Bull není spokojený

"Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický ředitel Renaultu

Kimi Räikkönen ve Velké ceně Japonska 2018

Massa vysvětluje, proč Ferrari v boji o titul opět selhává

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull svým otálením brnká na nervy Renaultu

Renault vysílá Red Bullu jasný signál: "Do Rakouska na vaše rozhodnutí čekat…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

  2. "Vandoorne je jedním z největších talentů Formule 1," tvrdí Alonso

  3. Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

  4. "Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?

  5. "Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický ředitel Renaultu

  6. VIDEO: Hory v Coloradu, jemný písek v Miami - po USA se s vozem F1 prohání Verstappen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud