Předjíždění letos ztížila i těžká ochrana kokpitu Halo, domnívá se Pérez

Petr Hlawiczka, 12. června 2018, 06:20 Google+

Sergio Pérez přemýšlí, proč je letos předjíždění tak obtížné. Podle něj k tomu přispívá také nová ochrana kokpitu typu Halo, monoposty jsou s ní příliš těžké.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sergio Pérez usedá do svého monopostu

Sergio Pérez usedá do svého monopostu | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

FIA sice v Montrealu přidala třetí DRS zónu, i přesto se během Velké ceny Kanady moc nepředjíždělo a někteří fanoušci ji kvůli tomu označili za nudnou, byť poskytla vyrovnané souboje na špici i uprostřed pole.

Vedoucí představitelé Formule 1 hledají řešení, proto pro příští rok schválili úpravu aerodynamických předpisů (zjednodušení předních křídel, brzdových kanálků, deflektorů, hlubší zadní křídla pro posílení DRS efektu), skutečná náprava podle sportovního ředitele F1 ale zřejmě přijde až v roce 2021 s novými pravidly.

Sergio Pérez, který je v šampionátu se 17 body dvanáctý (loni skončil sedmý), po závodu v Kanadě přemýšlel, co je příčinou současné situace: "Netuším, co se děje. Nevím, jestli to je tím, že jsou teď auta kvůli Halo tak těžká a je to náročné jezdit těsně za sebou."

img-responsive

Pérez netuší, proč je předjíždění letos tak náročné | foto: Sahara Force India

"Rozdíl, který potřebujete k předjetí, je šílený. Dokud Pirelli neudělá něco dramatického, čekají nás nudné závody jako doposud. Myslím, že Halo je masivní věc. Ale nechápu, proč je předjíždění opravdu tak těžké," uvádí mexický pilot, jenž dojel v neděli se ztrátou 1 kolo na 14. pozici.

Frustrovaný lídr šampionátu Lewis Hamilton po Velké ceně Kanady  dokonce prohlásil: "Jakmile se přiblížíte k někomu jinému autu, tak víte, co se s těmito křápy stane. Ta auta jsou sama o sobě skvělá, ale v závodě to jsou křápy."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Předjíždění letos ztížila i těžká ochrana kokpitu Halo, domnívá se Pérez

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher bude příští rok závodit s týmem Prema ve Formuli 2, zamíří v roce 2020 ještě výše?

Mercedes mladému Schumacherovi věří: Má na to, aby v F1 uspěl

Robert Kubica při posezónních testech v Abú Zabí

Kubica si pochvaluje načasování změn pro rok 2019. Splní očekávání? "Vůbec se toho nebojím," ujišťuje

Carlos Sainz během testování pneumatik v Abú Zabí

Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný

Sebastian Vettel během posledních testů v Abú Zabí

Ferrari musí podle Vettela řešit svou rychlost v "příliš mnoha závodech"

Kimi Räikkönen je po prvním testu se Sauberem spokojen

Räikkönen: Sauber má vše potřebné pro to, aby v roce 2019 postavil skvělé auto

Pohonná jednotka Mercedesu

Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Red Bull svým otálením brnká na nervy Renaultu

Renault vysílá Red Bullu jasný signál: "Do Rakouska na vaše rozhodnutí čekat…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

  2. Ferrari musí podle Vettela řešit svou rychlost v "příliš mnoha závodech"

  3. Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný

  4. "Mých nejlepších závodů s McLarenem si nikdo ani nevšimnul," stěžuje si Vandoorne

  5. Kubica si pochvaluje načasování změn pro rok 2019. Splní očekávání? "Vůbec se toho nebojím," ujišťuje

  6. Mercedes mladému Schumacherovi věří: Má na to, aby v F1 uspěl

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud