DISKUZE K ČLÁNKU Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 18.04.2018 23:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel003369 (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2018 15:23
Pochybuju, že to Mclarenu nějak pomůže. 03 »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2018 13:10
Docela nechápu proč stále rozporujete to co řekla… »
» S-fan (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2018 13:23
Konečně. Bohužel časový skluz je docela velký a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Někdo Vás to nutí číst? Nebejt Alonsa a Mclarenu, tak weby a diskuze zejí prázdnotou....a vy si stěžujete, 18

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To už bude Alonso 10 bodů za Vettelem. Budeš toho ušetřený, neboj.... 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.117.XXX
No já jsem se už jednou vyjádřil, že jim dávám čas se předvést do léta. Po letní pauze budeme bilancovat a to se vším všudy 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Španělsko budeme vzhlížet s nadějí, no ještě je tu Baku, a to by nám sedět nemělo. Musíme to přežít, nejlepší by bylo kdyby nám pomohly mokré podmínky, zejména v kvalifikaci 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
S-fan

S-fan

212.111.22.XXX
Konečně. Bohužel časový skluz je docela velký a bude těžké ho dohnat. Počkáme si. 03

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To chápeme, nedostatků v jejich PR mašině, především v časovém sledu, je velká kopa 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Zkus to za půl roku, ok? 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Docela nechápu proč stále rozporujete to co řekla sama konkurence v loňském roce. Nebyla to přece jenom prohlášení od McL, ale i AN i TV a další samy přiznávali, že šasí Mcl je jedno z nejlepších v poli. Ale ptal ses a tak zkusím odpověď. Konstrukce motoru H a R je dost odlišná v uložení turba a dalších komponent. Proto muselo dojít k jinému uložení motoru, např. značný posun vpřed kvůli převodovce a tím samozřejmě i k jistým úpravám vnějšího aera. Nehledě na to, že se zcela změnilo rozložení hmotnosti a další věci o kterých se ani moc nemluví. Sečteno podtrženo, nejedná se pouze o vlastní vnější aero auta, ale o celek jak všichni rádi říkají balík, tedy právě rozložení hmotnosti, tedy dovažování auta a tedy zcela jinou reakci aera než tomu bylo s motorem H. Různá křidélka, deflektory a prolisy kastle se tak musí upravit, aby to aspoň trochu fungovalo a v tomto směru samozřejmě vyjádření o evoluci bylo myšleno tak, že auto na další sezonu se vždy začíná stavět už někdy touto dobou, tedy bylo stavěno pro H a ne pro R. Díky okolnostem už tedy nebyl čas na vývoj šasí kolem motoru R jako kompaktního celku, ale muselo dojít k úpravám, které samozřejmě a bohužel znamenají určité kompromisy, které nejde v daný okamžik řešit úplně přesně tak jak chceš. Proto tedy evoluce.
Pokud se jim podaří v Barceloně udělat progres směrem vpřed bude to na smeknutí klobouku, protože i tak reálný vývoj auta kolem motoru R urychlí minimálně o 3 měsíce, protože s ním začali na přelomu září a října, kdy už konkurence měla hlavní nástřel aut pro letošní sezonu dávno hotový. Osobně má z Barcelony obrovský strach a budu jenom mile překvapen, když ten progres bude skutečně vidět, protože konkurence už má nové koncepty odzkoušené z testů a v té době bude mít i ze 4 závodů, zatímco McL je o to ochuzen a bude to muset dělat teď. Ale s tím rizikem do toho šli a všichni kdo se o to zajímají tento vývoj očekávali. Jenom blázen čekal, že vyjedou v Austrálii a budou na bedně. No a pokud to sem tam lidé od McL řekli tak je to pochopitelné. Přeci nebudou svým sponzorům hned od října říkat, budete muset čekat další dva roky, než to dáme dohromady.
PS: kdyby přešli na PhJ od M, tak by se asi dalo srovnávat daleko více, protože koncept motoru H a M je stejný, ale takhle, jde prostě o zcela jiné auto.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Já to chápu. Ber to spíš tak, že jsem unavenej jejich PR mašinou.
Doufám v lepší výsledky, už jen kvůli Alonsovi ale hlavně kvůli jménu Mclaren. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Já to nějak nehrotím ale prostě to nejde nezmínit 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
-Tony-

-Tony-

85.135.73.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pozor, on ví proč to piše,,,,,provokace. 03 Jde o flame.....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty chceš naštvat jednou nevinnou větou fanoušky všech tří týmů---- šikulka. 11 18 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Dávaš do rovnítka věci, které nejdou dát do rovnítka. Odhaduji že to je cca takto:

Použili evoluci, ale s úplně jiným zadkem a to včetně náprav a chlazení. Teď na to museli doladit předek. Chlazení asi nebylo pro Barcelonu (testy) ideální, takže ho museli asi doladit a to co měli připravené pro Australii opět předělat, když to nefungovalo.... Šlo tam imho o čas a ten nebyl, když něco v testech nedělo a neladilo.Holt se to nevyšlo v aeru a chlazení na první dobrou.....

Taky ber v potaz, že ostatní na těch svých monopostech makali tak o dva až tři měsíce déle(někteří i déle versus mclaren od konce září)) takže je posunuly a zlepšili.
Ber v potaz jiné rozložení motoru Renault...takže jiné vyvážení. Všechno se učí....odznovu.
V Barce zjistili cca jak na tom jsou, tak se rozhodli dál vyvíjet až pro Barcelonu, aby na to mohli udělat (díky tajmu) co nejvíce a celkově aero co nejvíce vylepšit a posunout se o co nejvíce "najednou".

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Když teda pomíjíš ostatní jejich prohlášení, tak se neoháněj nejlepším šasi 13 18

A teď k podstatě, jejich šasi přestavěné na motor Renault není nejlepší, a ostatní jdou dopředu. To jejich nejlepší šasi, což bylo pokud vím řečeno takto jen Alonsem po skvěle zajeté kvalifikaci, tak jestli tomu tak bylo, tak je to minulost. Usměj se tomu, ale fakticky je to už vzhledem ke změněným okolnostem neporovnatelné.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Je vždycky hrozně úsměvné, když tu někdo na formulových stránkách něco hodnotí a vlastně o tom nic neví. Fakt super reakce. Navíc ta tvoje domněnka o tom, že ostatní nic nedělají. O tom přece v článku není ani řádka. Prostě a jednoduše se někdo zeptal tak odpověděl a dokonce přiznal, že mají proti prvotnímu plánu 4 závody zpoždění. To přeloženo do češtiny a bez skutečných testů znamená, že do Barcelony přijedou s něčím co chtěli testovat před sezonou a je velkou otázkou, jestli to vůbec bude fungovat. Klidně se může stát, že to bude propadák, protože testy v tunelu a na CFD ještě neznamenají, že to tak bude fungovat i na dráze v reálu. A co se šasí týče už ti odpověděl stručně a jasně Graham. Ono to není jenom o změně PhJ, ale to už se tu rozebíralo stokrát a nebudu se opakovat. Jestli máš zájem info k tomu je spousta. Pak možná pochopíš, že srovnávat loňské a toto šasí je dost z cesty. Osobně budu velice rád, když to nové šásko vychytají do konce sezony, protože to není slepovací autíčko a určitě to není žádná sranda. V opačném případě by jsi to šásko mohl klidně vyvíjet i ty bez znalostí.
Ale dost házení hrachu na zeď. Já osobně jsem spokojen s tím, že konečně řekli, kdy to skutečné auto vyjede na trať. A co bude pak je ve hvězdách.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
-Tony-

-Tony-

85.135.73.XXX
Pokud by se dostali před Mercedes a Red Bull, tak to bych bral. To by pak znamenalo, že jsou i před Ferrari ... 18 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Předně musím říct, neberte prosím tenhle příspěvek jako přímý hejt, pouze píšu to co mě logicky napadá po těch všech prohlášeních. A nemám z toho nějakou osobní radost či něco podobného.

Když pominu ostatní jejich prohlášení (nebude problém přestavět šasi na Renault, po rozporuplných testech popírání jakýchkoliv problémů), tak ale nedá mi se nezeptat: Kde je to jejich nejlepší šasi, když je tohle podle jejich vlastních slov evoluce ?

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No v Barceloně přijde upgrade Renaultu.... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Do nejlepšího jo, ale k tomu třetímu by to mělo být jen jedno místo 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama