DISKUZE K ČLÁNKU Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 18.04.2018 23:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Předně musím říct, neberte prosím tenhle příspěvek jako přímý hejt, pouze píšu to co mě logicky napadá po těch všech prohlášeních. A nemám z toho nějakou osobní radost či něco podobného.

    Když pominu ostatní jejich prohlášení (nebude problém přestavět šasi na Renault, po rozporuplných testech popírání jakýchkoliv problémů), tak ale nedá mi se nezeptat: Kde je to jejich nejlepší šasi, když je tohle podle jejich vlastních slov evoluce ?

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Když teda pomíjíš ostatní jejich prohlášení, tak se neoháněj nejlepším šasi 13 18

      A teď k podstatě, jejich šasi přestavěné na motor Renault není nejlepší, a ostatní jdou dopředu. To jejich nejlepší šasi, což bylo pokud vím řečeno takto jen Alonsem po skvěle zajeté kvalifikaci, tak jestli tomu tak bylo, tak je to minulost. Usměj se tomu, ale fakticky je to už vzhledem ke změněným okolnostem neporovnatelné.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dávaš do rovnítka věci, které nejdou dát do rovnítka. Odhaduji že to je cca takto:

      Použili evoluci, ale s úplně jiným zadkem a to včetně náprav a chlazení. Teď na to museli doladit předek. Chlazení asi nebylo pro Barcelonu (testy) ideální, takže ho museli asi doladit a to co měli připravené pro Australii opět předělat, když to nefungovalo.... Šlo tam imho o čas a ten nebyl, když něco v testech nedělo a neladilo.Holt se to nevyšlo v aeru a chlazení na první dobrou.....

      Taky ber v potaz, že ostatní na těch svých monopostech makali tak o dva až tři měsíce déle(někteří i déle versus mclaren od konce září)) takže je posunuly a zlepšili.
      Ber v potaz jiné rozložení motoru Renault...takže jiné vyvážení. Všechno se učí....odznovu.
      V Barce zjistili cca jak na tom jsou, tak se rozhodli dál vyvíjet až pro Barcelonu, aby na to mohli udělat (díky tajmu) co nejvíce a celkově aero co nejvíce vylepšit a posunout se o co nejvíce "najednou".

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Já to nějak nehrotím ale prostě to nejde nezmínit 13

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Já to chápu. Ber to spíš tak, že jsem unavenej jejich PR mašinou.
        Doufám v lepší výsledky, už jen kvůli Alonsovi ale hlavně kvůli jménu Mclaren. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Docela nechápu proč stále rozporujete to co řekla sama konkurence v loňském roce. Nebyla to přece jenom prohlášení od McL, ale i AN i TV a další samy přiznávali, že šasí Mcl je jedno z nejlepších v poli. Ale ptal ses a tak zkusím odpověď. Konstrukce motoru H a R je dost odlišná v uložení turba a dalších komponent. Proto muselo dojít k jinému uložení motoru, např. značný posun vpřed kvůli převodovce a tím samozřejmě i k jistým úpravám vnějšího aera. Nehledě na to, že se zcela změnilo rozložení hmotnosti a další věci o kterých se ani moc nemluví. Sečteno podtrženo, nejedná se pouze o vlastní vnější aero auta, ale o celek jak všichni rádi říkají balík, tedy právě rozložení hmotnosti, tedy dovažování auta a tedy zcela jinou reakci aera než tomu bylo s motorem H. Různá křidélka, deflektory a prolisy kastle se tak musí upravit, aby to aspoň trochu fungovalo a v tomto směru samozřejmě vyjádření o evoluci bylo myšleno tak, že auto na další sezonu se vždy začíná stavět už někdy touto dobou, tedy bylo stavěno pro H a ne pro R. Díky okolnostem už tedy nebyl čas na vývoj šasí kolem motoru R jako kompaktního celku, ale muselo dojít k úpravám, které samozřejmě a bohužel znamenají určité kompromisy, které nejde v daný okamžik řešit úplně přesně tak jak chceš. Proto tedy evoluce.
      Pokud se jim podaří v Barceloně udělat progres směrem vpřed bude to na smeknutí klobouku, protože i tak reálný vývoj auta kolem motoru R urychlí minimálně o 3 měsíce, protože s ním začali na přelomu září a října, kdy už konkurence měla hlavní nástřel aut pro letošní sezonu dávno hotový. Osobně má z Barcelony obrovský strach a budu jenom mile překvapen, když ten progres bude skutečně vidět, protože konkurence už má nové koncepty odzkoušené z testů a v té době bude mít i ze 4 závodů, zatímco McL je o to ochuzen a bude to muset dělat teď. Ale s tím rizikem do toho šli a všichni kdo se o to zajímají tento vývoj očekávali. Jenom blázen čekal, že vyjedou v Austrálii a budou na bedně. No a pokud to sem tam lidé od McL řekli tak je to pochopitelné. Přeci nebudou svým sponzorům hned od října říkat, budete muset čekat další dva roky, než to dáme dohromady.
      PS: kdyby přešli na PhJ od M, tak by se asi dalo srovnávat daleko více, protože koncept motoru H a M je stejný, ale takhle, jde prostě o zcela jiné auto.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Zkus to za půl roku, ok? 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To chápeme, nedostatků v jejich PR mašině, především v časovém sledu, je velká kopa 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          147.229.117.XXX
          No já jsem se už jednou vyjádřil, že jim dávám čas se předvést do léta. Po letní pauze budeme bilancovat a to se vším všudy 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Někdo Vás to nutí číst? Nebejt Alonsa a Mclarenu, tak weby a diskuze zejí prázdnotou....a vy si stěžujete, 18

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            147.229.117.XXX
            Můj názor je takový, že prohlášení mají být realistická. Tím neříkám, že je Mclaren mimo ale občas jsou ty prohlášení....jak to říct 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              147.229.117.XXX
              Silná slova. Stojíš si za tím až tak, že by jsi se dokázal vsadit? 13

              Neboj se, vsázíme se jen o to, kdo bude mít pravdu.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ono to nebude tak dlouho trvat a Alonso si Vettela zase podá, ale třeba už tyhle 2 bodíky co Vettel s ním ztratil budou rozhodující, to by bylo co? 18 13

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tak za prvé, viz šmajlík....a za druhé je to sport. Možné je ckoli, kdyby se Mclaren posunul a mohl bojovat o bedny.Ale je pravda, že adeptů na titul je moc. 6 aut může vyhrát realně VC bez haluze. A to pak nevychazí....ale byl by to mazec, hlavně v diskuzi. No z5 na zem... 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              No jasný, chápu tě....jenže uznej že oni jsou tým který byl tak nějak vždy v předu. Co máš říkat, když někdo ti říká, že motor se zlepší a ono je vše jinak.Máš možnost jedině mlčet a to pak nemůže být použito proti tobě, ale jen teoreticky....a protože máš sponzory, zaměstnance, povinnosti vůči sportu, F1 atd, tak něco říkat musíš. Lidem je potřeba dát naději, zvláště když je opodstaněná. Protože když jim ji nedáš , nemáš šanci.Logicky nemůže zůstat jen u naděje....a proto se Mclaren rozloučil s Hondou.Většina týmů v F1 naději nemá....a jen krouží. Zaplať pámbu za tohle.....ano nemusí to klapnout hned, každý ví jak funguje F1, ale pokud je šance, že to může přijít a má "základy" tak proč to neříkat, je to motivující.Ač hrozí pochopitelně i výsměch....to je riziko a mít možnost ho podstoupit, s tím že je šance, má málokterý tým v F1. Mclaren ho prozatím má....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama