DISKUZE K ČLÁNKU Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu
Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
12:28 17.04.2018 77.236.218.XXX
Takovej skok to nebude, si myslím....ale mohou přijít tratě, kde překvapí a zamichají s pořadím. Už jsem to kdysik psal, branit se třem týmům,(pro prvního) nebude jednoduché. Nakonec teď to předvedl RB. Když přibude další, bude mela.....pokud to bude fungovat a to bude imho i dle tratě.
Tak se to ale nemusí fungovat....a bude to potřeba doladit.Nějaký velký optimismus zase nemám. Mě stačí když to posunou tak, že přiští rok už budou v předu natrvalo.
Taky záleží na upgrade motoru Renault, viz větší vykon, či nižší spotřeba....a jeho spolehlivosti.
Asi bude hodně rozhodovat hodně managment pneumatik.....a to zrovna Mercedesu nejde. Ale to se může během chvilky změnit.
Tak se to ale nemusí fungovat....a bude to potřeba doladit.Nějaký velký optimismus zase nemám. Mě stačí když to posunou tak, že přiští rok už budou v předu natrvalo.
Taky záleží na upgrade motoru Renault, viz větší vykon, či nižší spotřeba....a jeho spolehlivosti.
Asi bude hodně rozhodovat hodně managment pneumatik.....a to zrovna Mercedesu nejde. Ale to se může během chvilky změnit.
Golden
12:21 17.04.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
12:16 17.04.2018 194.228.59.XXX
Je to zbožné přání. Když může snít Alonso, tak proč by to nešlo i u Mercedesu.
P.S. Lewisova slova jsou úplně mimo. Že nebudou v Číně dominantní mi bylo jasné už před sezónou. Mercedes to tam prostě neumí. I dobách dominance tam nebyli úplně přesvědčiví. Reálně jsou cca +-0,3s s Ferrari (podle typu trati). RB měl velký kus štěstí, kterému šli naproti. Reálně ale budou na motorových tratích tahat za kratší konec.
P.S. Lewisova slova jsou úplně mimo. Že nebudou v Číně dominantní mi bylo jasné už před sezónou. Mercedes to tam prostě neumí. I dobách dominance tam nebyli úplně přesvědčiví. Reálně jsou cca +-0,3s s Ferrari (podle typu trati). RB měl velký kus štěstí, kterému šli naproti. Reálně ale budou na motorových tratích tahat za kratší konec.
jj284b
12:12 17.04.2018 176.61.241.XXX
Good. Treba makat. nechapem ale to poburenie ze McLaren pride do Barcelony s novym autom... to podla vas mali sediet s rukami za chrbtom celu sezonu? nie je to prvy krat co McLaren nasadi B specifikaciu auta po zaciatku sezony... v minulosti to robili celkom bezne.
Golden
12:06 17.04.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
12:06 17.04.2018 85.70.164.XXX
Jestli to klapne, může být McLaren nejlepším ze zbytku světa. Pak bude v závodě přesně vidět kolik že to manko v závodě na TOP trojku je, teď to odhaduji asi na 1% ztráty, a doufám že z toho udělaj co nejdříve polovinu. McLaren má velice dobrý manažment pneumatik, to když si udrží a přidaj relativně na rychlosti, pak středu pole poodskočíme, v tom začínám být hodně optimistický.
Když přidá i Renault v Kanadě pár koníků(mluví se o 30), může to RedBull šoupnout na samotnou špičku, a McLaren s továrním Renaultem začnou zlobit
Když přidá i Renault v Kanadě pár koníků(mluví se o 30), může to RedBull šoupnout na samotnou špičku, a McLaren s továrním Renaultem začnou zlobit
jon
11:47 17.04.2018 194.228.59.XXX
Jestli se tedy jedná pouze o evoluci loňského šasí (nejlepšího v poli) a s ohledem na výkonnost Hondy ze začátku sezóny se chtě nechtě potvrzuje to, že nejlepší šasí byla na úkor konceptu Zero, který prostě neměl šanci fungovat.
Letos jedou se spolehlivým systémem, který ale vyžaduje trochu jiné rozložení a prostor vně šasí a je to všechno trochu jinak.
Ať jen nekritizuji, palec nahoru pro Brojlera za ten realistický závěr. A držím palce, ať data nelžou. A ať to ve finále funguje lépe než u Ferrari a trochu hůře než u Mercedesu.
Letos jedou se spolehlivým systémem, který ale vyžaduje trochu jiné rozložení a prostor vně šasí a je to všechno trochu jinak.
Ať jen nekritizuji, palec nahoru pro Brojlera za ten realistický závěr. A držím palce, ať data nelžou. A ať to ve finále funguje lépe než u Ferrari a trochu hůře než u Mercedesu.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek