DISKUZE K ČLÁNKU Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 18.04.2018 23:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Golden

    Golden

    89.177.216.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jj284b

      jj284b

      176.61.241.XXX
      je ti jasne ze konkurencia nespi... minulorocny Mercedes by tuto sezonu tiez rozhodne nedominoval...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Golden

        Golden

        89.177.216.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Zadek je jinej....a proto asi nefunguje ideálně s předkem. Taky chlazení je jiné...i zadní náprava je jinak.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Je vždycky hrozně úsměvné, když tu někdo na formulových stránkách něco hodnotí a vlastně o tom nic neví. Fakt super reakce. Navíc ta tvoje domněnka o tom, že ostatní nic nedělají. O tom přece v článku není ani řádka. Prostě a jednoduše se někdo zeptal tak odpověděl a dokonce přiznal, že mají proti prvotnímu plánu 4 závody zpoždění. To přeloženo do češtiny a bez skutečných testů znamená, že do Barcelony přijedou s něčím co chtěli testovat před sezonou a je velkou otázkou, jestli to vůbec bude fungovat. Klidně se může stát, že to bude propadák, protože testy v tunelu a na CFD ještě neznamenají, že to tak bude fungovat i na dráze v reálu. A co se šasí týče už ti odpověděl stručně a jasně Graham. Ono to není jenom o změně PhJ, ale to už se tu rozebíralo stokrát a nebudu se opakovat. Jestli máš zájem info k tomu je spousta. Pak možná pochopíš, že srovnávat loňské a toto šasí je dost z cesty. Osobně budu velice rád, když to nové šásko vychytají do konce sezony, protože to není slepovací autíčko a určitě to není žádná sranda. V opačném případě by jsi to šásko mohl klidně vyvíjet i ty bez znalostí.
          Ale dost házení hrachu na zeď. Já osobně jsem spokojen s tím, že konečně řekli, kdy to skutečné auto vyjede na trať. A co bude pak je ve hvězdách.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Pozor, on ví proč to piše,,,,,provokace. 03 Jde o flame.....

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Golden

            Golden

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Golden

            Golden

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              77.104.216.XXX
              Nějakej skutečnej názor by jsi tam neměl ??? O PR McL se tu nikdo nedohaduje. Ty jsi nadhodil nesmyslný příměr a teď se oháníš úplně něčím jiným. Takže teď si dej do jednoho slotu jenom ta svoje vyjádření pod tímto článkem a zamysli se nad svým PR.
              Popsat v pěti větách celý ten proces je prostě nemožné a ty jsi se tu projevil v duchu pořekadla "Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde". Místo toho, aby jsi si zkusil udělat nějaký obrázek o realitě.
              Ano, řešili problém se spolehlivostí a ano v Austrálii řekl, že to mají vyřešené a budou pracovat na výkonnosti. To, ale nutně neznamená, že lže nebo lhal. Třeba opravdu přivezli nějaká vylepšení, ale ta prostě jenom nefungovala a progres tedy nikde není. Osobně si myslím, že ani není velký rozdíl v jejich kvalifikační a závodní rychlosti. Osobně to vnímám spíš opačně, ostatní jsou prostě schopni dát do kvaldy něco navíc a to je to co McL zatím nemá. Pracují s novou PhJ, neumí ještě zcela přesně pracovat s mapami motoru atd.... Důvodů prostě může být milion. Z mého pohledu tedy není lepší závodní rychlost McL, ale je hrozně špatná jejich kvalifikační rychlost, a protože ani ta závodní není nic moc, tak to PR říkají prostě tak, aby to lépe vyznělo. To je přece pochopitelné.
              Řekněme si upřímně, že kdyby vše dopadlo stoprocentně, měl by McL sotva 4 body, ale i to oni vědí a v článku to zaznělo (měli jsme štěstí a využili jsme ho).
              No a konečně tvůj příměr v pokroku R a nepokroku McL jenom dokladuje, že prostě jenom šlapeš vodu, jenom aby jsi si mohl rejpnout. Napíšu to zcela jako pro malé dítě. Kdo bude mít lepší kuličku ??? Ten co na ní pracuje dva dny nebo ten co na ní pracuje teprve první den ??? To je totiž tvůj příměr s vývojem u R a u McL. R dělalo před letošní sezonou skutečnou evoluci nového auta, zatím co McL musí udělat kompletní revoluci. Prostě McL dělá z kostky kouli a to trvá trochu déle.
              No a nakonec, když už jsi to načnul. Proč nesrovnáváš výkony R z loňska s jejich současnými ???? Nezdá se ti, že tam je trochu propad, i přesto, že pracují stále se stejným materiálem ??? Ke konci sezony dokázali jezdit těsně za RbR a podívej se kde jsou dnes. No prostě, když chceš mluvit, nebo tady něco psát,, měli by jsi něco vědět a ne používat pouze ctrl C a ctrl V.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Golden

                Golden

                89.177.216.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • -Tony-

                  -Tony-

                  85.135.73.XXX
                  Golden
                  Registrovaný: 17.04.2018 11:52
                  Příspěvky, jako kdyby je psal El_Senor. Náhoda? Nemyslím si ...

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Golden

                    Golden

                    89.177.216.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Tenhle novej je zabanovaný manson [odkaz na stránku] snad se bude chovat lépe než posledně.
                    No a El_Senor ban nedostal ale rozhodl se nás lakovat pod tímto novým nickem Roco [odkaz na stránku]
                    Smutný nešvar tohleto 17

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • -Tony-

                      -Tony-

                      85.135.73.XXX
                      Hmm. Nechápu, že ty multinicky na všech webech trpí ... Je to opravdu mor, tihle hejtující ubožáci, schovávající se za fanoušky. Přece musí existovat páky, jak je definitivně odstavit.

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        78.157.160.XXX
                        Jaké páky podle tebe existují? Neboj, tady to admin napříč projekty hlídá dodržování pravidel, naše slušné čtenáře a diskutéry chrání. Vždy jsme si poradili se všemi narušiteli 03
                        A ke kvalitě můžete pomoci i vy (a někteří často pomáháte) - kdykoliv závadný příspěvek nahlásit (tlačítko "Nahlásit vpravo pod každým příspěvkem).

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Naštěstí zde admin opravdu funguje 01 Jinak to nahlášení závadného příspěvku nebylo aktivní, je dobře že už je, může se to hodit.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama