DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Pročetl jsem to ze shora dolu a připojím se, se svým názorem. Pořád někdo mluví o módech, mapách atd(teď konkrétně RbR). Podle mě je jasné, že motor je tam stejný a omezovat kdo jak ho v rámci stávajících pravidel využívá je podle mě nesmysl. Mercedes tam nedá jiný motor na Q a na závod, jenom prostě v Q využijí možná maximální výkon motoru, možná jenom o trochu navýšený a není to ani max. Motor to zvládne, a když ne tak přijde penalizace s každým nad limitním dílem.
    RbR si v tomto případě nemá na co stěžovat, protože na správu motoru si najali TaGHeuer, tak by částečně měli plakat hlavně tam.
    Jestli se nepletu R tento mód zkusil ke konci loňské sezony a vedlo to ke zvýšené nespolehlivosti. Až to vychytají, nebude co řešit. Myslím, že na tom právě teď pracují.
    Zakazování pokroku ve F1 mi bylo vždy proti srsti a tvoření nových pravidel, která to zakazovala dodatečně mě vždy vytáčelo. Tedy nic bych nezakazoval a ať se s tím ostatní poperou. Žetony už nejsou tak jediné co je omezuje je počet PhJ, tak si to hold musí naplánovat na řádnou výměnu motoru, když to dodnes nestihli. Mimochodem R mlčí asi právě proto, že na tom módu, nebo spíše na spolehlivosti v případě jeho využití pracují.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Kdyby se neupsal RB na tak dlouho, tak mohl být jeden z prvních na listině potenciálních náhrad Valteriho. Každý člověk, který se o F1 zajímá tušil, že díky pravidle o 3 motorech na sezónu se dostane další vítr do plachet Mercedesu. Mercedes byl pro, ať těch motorů je klidně víc, tak bych asi spíš křičel na FIA.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    stejně jako jsem se v minulosti zastával RB v kauze "ohebných křídel", kde ostatní nebyli schopni přijít na to, jak to RB dělá, stejně tak nyní vnímám jejich pláč jako jejich neschopnost ( konkrétně neschopnost jejich motorového partnera ) vyvinout shodné, nebo podobné řešení, jako má konkurence. zákaz je nesmysl. tehdy i nyní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Sakki

      Sakki

      94.112.169.XXX
      No, jenže ty věci ve kterých dominoval RB se nakonec zakázali (zpravidla hned další sezonu) nebo se upravili komplet pravidla v oblastech, kde měli náskok před ostatními, ale s dominancí mercedesu se už roky nic nedělá. Takže se jim vůbec nedivím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • TomRocek

    TomRocek

    90.178.28.XXX
    Ferrari a Mercedes by se měli vůči RB ohradit, že oni jsou pouze zákazníci, nemají s motory nic společného, tak do toho nemohou nijak zasahovat. Jak již někdo řekl, mohou si postavit vlastní, lepší motor, než má Renault. Z toho co čtu od RB, tak postavit lepší motor než má Renault musí být brnkačka, to dá par maníků po odpoledni jako přesčas. :-)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    176.74.148.XXX
    Zaprvé (pokud vím) podle FIA mají mít zákaznické týmy motory ve stejné specifikaci jako výrobci.
    A zadruhé: MB má životnost motoru rozloženou na část s mírnější motorovou mapou na závody a na ostřejší na kvalifikaci.
    Když jim "kvalifikační" mód ustřihnou, úměrně zvednou výkon pro závod. A co jim zakážou potom? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ještě mě napadlo, jak je to nové pravidlo o motorech, zákaznických.....pokud FIA zjistí že módy nejsou používány, i to může napomoci té eliminaci.Jestli to nebylo uděláno právě kvůli tomu.... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    V F1 dlouhodobě platilo a berte to jako konstatování, že pokud někdo v něčem převyšoval ostatní, dojel se ročník a zakázalo se to.( někdy kvůli nákladům, někdy že ostatní by to stejně nezvládli) Někdy to bylo i před sezónou, v sezóně.Tý módy imho nikdo nezvládne tak dobře jako Mercedes.

    Odhadnu, že nějaká eliminace přijde....spravedlnost nehledám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • manson

    manson

    89.177.216.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Pokud ti není jasné, proč RB bulí, tak je to těžký.Oni motor nikdy neovlivní....
      Pamatuji jak bulelo Ferrari, že by F1 neměla být tak "eaerodynamická" (éra SEBA), že chtějí mechaniku. Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohli.A že se po Rb tehdá šlapalo.... Tohle je jiný případ. Oni nemohou....
      Jinak to "bulení" RB je za mne až moc velké, ale asi to má nějaký důvod....s dovětkem pro budoucnost. Je citlivá doba, zákazů moc nebude...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • manson

        manson

        89.177.216.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        212.149.48.XXX
        "Neuměli to udělat, vymyslet....ač mohl. ... Tohle je jiný případ. Oni nemohou...."
        Jak nemohou ? RB si nemuze, nebo neumi vyvinout vlastni, dostatecne kvalitni motor ? Uz proto, aby ukazali, ze kdyz kritizuji R, tak to sami zvladnou lepe. Takhle vypadaji trochu jak sasci. Tak at RB zainvestuje stejne penize jako F, M, R nebo H a zacne dodavat motory. Nebylo by to pro vsechny zucastnene nakonec nejlepsi reseni ?!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    89.102.207.XXX
    Co blbnete, několik přepinatelných motorových map má kdejaký sportovnější auto či motorka, které si může koupit kdokoliv v obchodě. A ve F1 by to nemělo být? A to jen kvůli tomu, že Renault je na štíru s životností a nemůže si krátkodobé zvýšení výkonu dovolit? Ať raději zamakají nechají ostatní být. Chtít, aby ostatní zpomalili, protože já jsem pomalý, to je proti duchu závodění!!! 02

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ostatní tak ostrý mód neumí udělat. Ale vydržel bych ješt pár VC, tam se ukáže jak to je v plné nahotě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Tak , zakázat se dá cokoliv, ale vždy by tyto změny pravidel měly začít platit počátkem další nové sezony.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Já nevím, myslím že se to tady trochu přehání, návrh RedBullu vnímám jako transparentní a především k diskuzi. Navrhují aby motor počátkem kvalifikace až do konce závodu byl užíván jedinou mapou motoru. Je to podobné jako navrhnout třeba aktivní zavěšení, či aktivní aerodynamiku, nebo naopak jak se stalo dříve tyto věci zakázat. Když to bude chtít většina tak proč ne? Nadhodili téma, když nenajdou většinovou podporu nic se nestane, a rozhodně ne hned.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TomRocek

      TomRocek

      90.178.28.XXX
      Já si myslím, že by to ničemu nepomohlo. Mercedes klidně může udělat jenom kvalifikační mapu s tím, že v ní nastaví omezeni pro vlastní závod. Proste plynový pedál se třeba při kvalifikaci bude šlapat do další polohy (plný plyn a ještě dotlačení nějakého tlačítka) a přitom se plně aktivuje daná mapa. Otázka je, jak přesně se ty mapy liší a zda by to takhle šlo udělat. Ale myslím, že jak jednou to tem motor dokáže, že by si našli novou legální cestu, jak to z něj dostat. :-)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama