DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tohle už říkám nějakej rok, žádné změny režimu motorů! Tohle mělo být dávno. To je totiž velmi podobné jako když máte 100kg paliva na závod, ale zavedli se i průtokoměry. Proč? Aby jste najednou neměli extra výkon a vůz se pro ostatní nechoval jinak, bylo to zdůvodňováno i bezpečností, jednou pomalu, jednou rychle, jednou brzdný bod tady, pak támhle, proč to lze dělat různými režimy motoru? Zrušit! Pro závodění to podle mě opravdu není dobře.
    ... a navíc by to dobře řešilo i spalování oleje pro kvalifikaci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Na druhé straně zvýšený výkon motoru znamená jeho větší zátěž a větší opotřebování, takže roste šance na předčasnou poruchu. Moc by mě zajímalo, kdyby to bylo v opačném gardu a ten kvalifikační mód měl Renault a jiné značky ne, tvrdil by Max totéž?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Přesně, je to něco za něco. Nechápu co tím chtěl Michal říct. Je to naprosto legitimní taktika.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          V F1 vždy něco navrhujou týmy kde ztrácí, to bylo a bude. Mercedes by tohle na sebe nikdy nenavrhl, to je jasné. Podle mě možnosti měnit režimy motorů nahrává tomu kdo má nejlepší motor a stanovit si definitivní mapu pro celej závodní víkend je pro závodění podle mě lepší. Je to něco kde vidím sebrání výhody továrnám, a to pomůže celému poli. Vidím to jako dobré řešení. Ono opravdu proč mít ty průtokoměry? Proč nedat i tuto rozmanitost pro strategické hrátky? Podle mě je to podobné a ke změnám režimů motorů můžem přistoupit stejně, prostě zakázat. Dáme větší vliv na jezdce, ne na tlačítko, a to taky není v téhle F1 k zahození.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            147.229.208.XXX
            Neříkám, že nemáš asi částečně pravdu, ale zase je to omezení na továrny ve prospěch "všech" jak si sám napsal, což mi trochu smrdí. Není taky sportovní nechat vychytávky těm, kteří na ně přišli a nesrovnávat uměle pole?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Dole to navrhuješ taky, podle mě v tomhle případě je to ku prospěchu F1, vychytávky maj v F1 často jepičí život, proč ne tohle.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                147.229.208.XXX
                Ano, ale důležité je to uvědomění si, že to není úplně na 100% férová strategie. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  No mě to přijde jako zrušení ploutví, rozhodně žádné drama bych tímto zákazem v F1 neviděl. Změna která se přinejhorším odsouhlasí většinou, žádné nucené prosazování.
                  ... Pokud se to teda šikovně neschová za bezpečnost 12

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    147.229.208.XXX
                    Tohle že nebude drama? Však Mercedes bude ostře proti a znáš jeho vliv na odběratele. Nejhorší je, že ňoumové od Ferrari bude určitě taky proti 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To podle mě k zamítnutí jednoduše nestačí. Teda až na jednu výjimku, a tu drží u sebe Ferrari ve svém právu veta 18

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Kevin

                    Kevin

                    80.250.30.XXX
                    Žádné drama až na spřecházení startovního pole hned od zákazu kvalifikační mapy, že 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Tak on by Mercedes jistě svůj základní závodní režim navýšil, nemyslím že by najednou neměl žádnou výhodu, jen by ji měl menší a konstantní.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Kevin

                        Kevin

                        80.250.30.XXX
                        Nedělám jim obhájce, ale tak snadný to určitě nebude. Oni si stanovili nějaký vývojový program a nasměřovali k němu úsilí, tj. vyvinout motor o nějakých prioritách. Teda slušná závodní výkonnost a zároven možnost po omezenou dobu razantně navýšit výkon. To co říkáš ty, je prostě jinej koncept, tedy jako by vývoj od znovu. Projekt by se pak jmenoval trvale vysoký závodní výkon. Nedokážu posoudit, jak moc by museli konstrukčně do toho motoru hrábnout, protože ted je prostě postavenej na jiný požadavky. A to jim nechci dělat advokáta...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Mysleli i na ten olejíček a musej se přizpůsobovat. Já si myslím že i vzhledem k minulosti F1 jim házet jisté klacky pod nohy je očekávaná věc. A ty změny režimů motorů se přiznám se mi nelíbí od začátku a pro závodění nejsem jejich příznivcem. Stejně jako nemáme aktivní aerodynamiku, by jsme neměli mít i aktivní výkonnostní režimy.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama