DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 5 lidé)
27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995
(Hlasovali 4 lidé)
27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
13:26 27.03.2018 165.72.200.XXXMě by zajímalo, zda mají party mód i ostatní týmy s motorem Mercedes?
Pokud ne, nejedná se o nedodržování stejného motoru? Nevím jak je to přesně v pravidlech, ale stejný motor by měl poskytovat i stejný vyšší výkon v kvalifikacích, nebo se mýlím?-
Situs
13:30 27.03.2018 85.70.164.XXXNo když ti třeba Mercedes řekne že ho můžeš použít jen jednou v Q a musíš splnit nějaké parametry, tak ho nakonec může užít třeba i jen on sám. Williams a FI skoro žádného zlepšení mezi Q1 a Q2 nedosáhli, U továrny to dělá sekunda na část Q Pokud ho nepoužili už v Q1 tak je podle mě jasné že ani jeden odběratel Mercedesu se žádného navýšení nedočkal.
[odkaz na stránku]-
uzivatel002995
14:42 27.03.2018 89.111.73.XXXFIA si musí hlídat to co požaduje. Použití musí být stanoveno předem a tím pádem musí být jasně daná omezení. Uvádí se většinou jen počty použití nebo asi i km. Takže pak záleží na týmech, jak se s tím poperou. Neviděl bych to tak černě. Zákazníci Mercedesu jsou dle mého naprosto v pohodě a spokojeni. Je třeba hlídat parametry jako max. rychlost atd., tam kde je to měřitelné a prokazatelné.-
Situs
15:43 27.03.2018 85.70.164.XXXNo já nevím proč třeba Stroll poznamenal že neměli ten výkon navíc při re-startu a tak, podle mě aby ho mohli využívat tak jim výrobce stanovuje nějaké podmínky, a ty třeba Williams nesplnil. Může tam být omezení v km, podmínky v teplotě, podmínky kolikrát to směj použít a spousta spousta dalšího.
-
-
-
Kevin
13:50 27.03.2018 80.250.30.XXXTohle by ale měly rozhřešit komisaři na základě telemetrie. Jestli Mercedes může přidat třeba dvacet koníků a jeho zákazníci ne, tak tohle snad jsou techničtí komisaři schopni ohlídat. Mercedeš má mít údajně tu agresivní mapu možnost použít na 30-40 kol po dobu životnosti motoru. Jak s tím nakládají zákazníci nevím, ale Mercedes je v první části kvalifiakce dost rychlý na to, aby ji nemusel použít. Jestli ji zákazníci použivají hned od začátku nevím, ale divil bych se pokud ne.
-
-
Petr Hloušek
12:46 27.03.2018 46.135.30.XXXAchjo, samozřejmě že každýmu vadí když má soupeř něco lepšího, ale kvůli tomu zakazovat? Blbost. Naopak by mělo být více svobody v rozhodování týmů a pilotů. Zrušit průtokoměry, vrátit možnost tankování, zrušit DRS zóny, drs jako takové klidně ponechat, odlehčit autům a zas by závody byly zajímavější. Redbull by pak nemusel bulet ale mohl by vsadit na agresivní strategii na startu -
-
-
uzivatel002995
12:39 27.03.2018 89.111.77.XXXJe to nesmysl něco zakazovat, kór když si může jezdec během závodu přenastavovat na volantu různé módy a bůhví co všechno. Takže FIA to zakáže a Mercedes tomu bude říkat úsporný režim a normální režim. V závodě pojedou na úsporný a ve kvaldě na normální. Všichni budou spokojeny, ne?
To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu. -
rock
12:47 27.03.2018 37.188.224.XXXTak v tomhle bych byl opatrnej. Naše drahá EU dospěje k názoru, že max 90 g CO2 / km by bylo fajn pro každý jednotlivý auto a nacpou do každýho auta průtokoměr. Všechno, co bude odpovídat vyšší než okamžité spotřebě 3.8 l/ 100 km ti na dálku v reálným čase zaznamenají, zdaní a jednou za měsíc ti přijde vyúčtování.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam -
-
Situs
13:17 27.03.2018 85.70.164.XXXOmezení průtoku posouvá efektivitu za podmínek, kdy je zapotřebí vysokého výkonu. Zároveň ale také omezuje celkový dostupný výkon, aby se zamezilo excesům s neomezeným navyšováním výkonu turba. [odkaz na stránku]
.... myslím že za to by se zákaz různých režimů dal schovat taky. -
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek