DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Mě by zajímalo, zda mají party mód i ostatní týmy s motorem Mercedes?

    Pokud ne, nejedná se o nedodržování stejného motoru? Nevím jak je to přesně v pravidlech, ale stejný motor by měl poskytovat i stejný vyšší výkon v kvalifikacích, nebo se mýlím?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No když ti třeba Mercedes řekne že ho můžeš použít jen jednou v Q a musíš splnit nějaké parametry, tak ho nakonec může užít třeba i jen on sám. Williams a FI skoro žádného zlepšení mezi Q1 a Q2 nedosáhli, U továrny to dělá sekunda na část Q 16 Pokud ho nepoužili už v Q1 tak je podle mě jasné že ani jeden odběratel Mercedesu se žádného navýšení nedočkal.
      [odkaz na stránku]

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        FIA si musí hlídat to co požaduje. Použití musí být stanoveno předem a tím pádem musí být jasně daná omezení. Uvádí se většinou jen počty použití nebo asi i km. Takže pak záleží na týmech, jak se s tím poperou. Neviděl bych to tak černě. Zákazníci Mercedesu jsou dle mého naprosto v pohodě a spokojeni. Je třeba hlídat parametry jako max. rychlost atd., tam kde je to měřitelné a prokazatelné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No já nevím proč třeba Stroll poznamenal že neměli ten výkon navíc při re-startu a tak, podle mě aby ho mohli využívat tak jim výrobce stanovuje nějaké podmínky, a ty třeba Williams nesplnil. Může tam být omezení v km, podmínky v teplotě, podmínky kolikrát to směj použít a spousta spousta dalšího.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            146.102.216.XXX
            Nebo ten výkon navíc neměli proto, protože se jim to nedařilo uchladit ani v normálním režimu a pokud by trochu povolili to uškrcení výkonu, tak by jim to mohlo zdechnout úplně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      Kevin

      80.250.30.XXX
      Tohle by ale měly rozhřešit komisaři na základě telemetrie. Jestli Mercedes může přidat třeba dvacet koníků a jeho zákazníci ne, tak tohle snad jsou techničtí komisaři schopni ohlídat. Mercedeš má mít údajně tu agresivní mapu možnost použít na 30-40 kol po dobu životnosti motoru. Jak s tím nakládají zákazníci nevím, ale Mercedes je v první části kvalifiakce dost rychlý na to, aby ji nemusel použít. Jestli ji zákazníci použivají hned od začátku nevím, ale divil bych se pokud ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.30.XXX
    Achjo, samozřejmě že každýmu vadí když má soupeř něco lepšího, ale kvůli tomu zakazovat? Blbost. Naopak by mělo být více svobody v rozhodování týmů a pilotů. Zrušit průtokoměry, vrátit možnost tankování, zrušit DRS zóny, drs jako takové klidně ponechat, odlehčit autům a zas by závody byly zajímavější. Redbull by pak nemusel bulet ale mohl by vsadit na agresivní strategii na startu

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.224.XXX
    No nevím, upravit mód motoru za jízdy jde v každým lepším autě. Jestli by to třeba nebyl anachronismus, zkoušet tohle zakázat v F1 coby výkladní skříni techniky a technologií.

    Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Rozumím ti, ale třeba takový průtokoměr taky nikde jen tak nemáš 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může jezdec během závodu přenastavovat na volantu různé módy a bůhví co všechno. Takže FIA to zakáže a Mercedes tomu bude říkat úsporný režim a normální režim. V závodě pojedou na úsporný a ve kvaldě na normální. Všichni budou spokojeny, ne?
        To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
        Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.224.XXX
        Tak v tomhle bych byl opatrnej. Naše drahá EU dospěje k názoru, že max 90 g CO2 / km by bylo fajn pro každý jednotlivý auto a nacpou do každýho auta průtokoměr. Všechno, co bude odpovídat vyšší než okamžité spotřebě 3.8 l/ 100 km ti na dálku v reálným čase zaznamenají, zdaní a jednou za měsíc ti přijde vyúčtování.

        Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Průtokoměr je ve formuli kvůli legimitizaci hybridů a celkově k podpoření pseudo zelené tváře F1. S technikou to nemá moc co dělat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama