DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:36
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 08:53
Do konkurenční série neseženou další týmy, když… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:35
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
A proč by se jim to nevyplatilo? Když se jim vyplatí Ferrari days, tak pořádání závodu by se jim vyplatilo dvojnásob.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak jasně, ale Ferrari má taky máslo na hlavě, to si přiznej.To že Liberty investuje je v pořádku a uvědom si, kolik za tu značku zaplatila!!! Z logiky věc to chtějí vydělat z5.Týmům nabízela %, nechtěly nic koupit. Vždy to bude o dohodě.Buď se dohodnou a nebo nedohodnou.Spravedlnost nehledám, ale ten Oligopol je potřeba zmírnit. To snad vidí každý.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Já z toho mám takový pocit že Wolff si umetá cestičku do nové série. Tyhle závody jsou jenom byznys a pokud by Ferrari odešlo, Mercedes by přišel o silného soupeře. Bojovat proti Sauberu a Torro Rosso asi není to pravé ořechové, navíc si myslím, že pokud by odešlo Ferrari i Mercedes, určitě by s nimi odešli i jejich odběratelé. Tím by slavná F1 skončila, protože sledovat na trati osm aut ( A to jenom za předpokladu, že by Renault vytrval) by asi neskousl nikdo. Výsledný efekt - Liberty by měla nový barák, nabrané úředníky a ti by neměli co na práci.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš Mercedes a Ferari +/- 450 mil éček. Redbul o 100 míň, MCL o 200 míň. Rencek ten 200mil a zbylé tými investují od 110 do 135mil éček. A ono to kupodivu i defakto odpovídá tomu jak se odhaduje tabulka :)

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Já to vím že na to mají peníze, lidi i schopnosti. Nepřeji si, aby se F1 rozdělila, ale bohužel to, co předvádí Liberty, mě vede k přesvědčení, že k tomu rozdělení dojde. Liberty vlastně ještě nic neudělala, ale už stihla stáhnout týmy o miliardu na administrativu. To je hnus, ale všichni se tady otírají jenom o Ferrari. a pokud Ferrari udělá novou sérii, dokážeš si představit, že by promotérovi šlo výrazně méně procent a zbytek by šel jak týmům, tak pořadatelům? Za takových podmínek by do toho nešel akorát blázen a Liberty by zůstaly akorát oči pro pláč.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
No lidi a peníze by sehnali, ale nevím jak by to bylo se soupeřema. Pokud by z F1 odešlo Ferrari a Mercedes, tak se tam natáhnou jiné tými, Přeci jen v F1 budou více vidět a vynese jim více peněz než nějaká nová série Ferrari a Mercedesu, kde bude jasné o kom to bude. Nikdo nepujde dělat doprovod těmto dvěma značkám, když v F1 by se otevřel prostor pro boje o podium. Jedině že by si tam každej tým dal 6 formulí a závodili by jenom mazi sebou. Pak by to bylo asi o jezdcích a možná by to bylo i zajímavé (pokud seženou kvalitní jezdce). Ale Ferrari by tam mělo jedničku a 5 dvojek a zase by to stratilo na atraktivnosti :)
A hlavně Mercedes spíše kouká po formuli E takže je možné, že by v té sérii nevydržel nijak dlouho.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Tak proč se ti malí tak zoufale drží F1 a nejdou do nějaké levnější série? Protože F1 má mnohonásobně vyšší sledovanost a i když se budou motat na konci startovního pole, pořád ze sponzorů vydojí mnohem větší peníze než kdyby byli třeba v F2 a tam je sledovalo upocených pár desítek tisíc lidí z celé zeměkoule.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Mercedes odvedl nejlepší praci, to bych nerozporoval. Ovšem je potřeba změnit možností Oligopolu dlouhodobě vyhrávat jen díky investicím, to jest že investují 4 x více než ostatní. Pokud by to bylo v rozumných intencích, tohle by se nedělo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
K čemu je závodní série ve které víme už tři roky dopředu kdo bude mistrem světa. A to jak v PJ, tak i v PK.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak dívat se budu, závody mě zajimají, ale řekl jsi to přesně. 11 11 11 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
F1 je jen jedna.....hlavně je to potřeba zlevnit. Čemu říkaš Pepane Bussines? Tomu že 4 vyvolení mají 4 x více než ostatní? A ze zbytku je křoví....vlastně jsou tam zbytečně? Tenhle oligopol je potřeba zmírnit a ne tady za každou cenu papouškovat, že to co tvrdí Ferrari je jediné správné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkejme a uvidíme co se stane. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.155.XXX
Upřímně řečeno myslím si, že na to mají i lidi i peníze (i když by přišli o spojení se značkou F1, která prostě prodává víc než cokoliv jinýho). Ovšem v F1 se v každým jednání snaží pro sebe utrhnout maximum možného a slovo kompromis už mají ve slovníku dávno zabělený. Kde se v tobě bere ten optimismus, že v nové sérii, kde by měli ještě mnohem významnější postavení než v F1, by Ferrari najednou diametrálně změnilo přístup a nechalo by projít jiná pravidla než taková, která by jim byla šitá na míru?
Do něčeho takovýho by proti Ferrari vlezl jenom blázen nebo sebevrah. Nebo soukromník, kterýmu by promotér účast platil a byl by tam jenom jako pohyblivý pozadí na záběrech kamer.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak to není Pepane, peníze na to mají. Jednat o serii můžeš, ale musíš mít proti komu jezdit a pak je taky zaplatit. Ta serie zaměstnavá hodně lidí, ne každý půjde do rizika.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Do konkurenční série neseženou další týmy, když nikdo nechce do současné F1, proč by jako měl chtít do konkurenční série Ferrari a Mercedesu? Zapomeňte. Změny musej přijít, musí to být levnější, a musí to být perspektivnější.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No to bude mela.Wollf dělá mluvčího Ferrari. 18 Ale každý má právo si zazávodit kde chce a s kým chce. Takže ať si klidně Ferrari tu konkurenční sérii založí. Ono totiž nebude jednoduché najít sparingpartnery, Ona Liberty určitě už má předjednáno také a jsem si 100% jistý, že by se našli další automobilky, který by do F1 okamžitě přišli a využili by odchodu Ferrari.

Wolff sice oroduje, ale ten jinou serii nechce, tomu akcionáři imho neposvětí. To by byl moc velký závazek a dlouhodobý.

Mně osobně by se libilo, kdyby ti "silní měli na roštu 3-4 auta a "plevel" se vší úctou tam nebyl.Tohle má teoreticky Ferrari šanci založit, ač tomu dávám tak 5%.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

185.51.250.XXX
Tohle je jen vyhrozovani...I kdyby se Mercedes a Ferrari dohodli ze neco udelaji spolu.Sef Ferrari je hlavne ekonom,a ten moc dobre vi ze by se to nevyplatilo...Okamzite by prisli o 90 mil... TV prava by nebyli tak draha jako doposud,zadna tv by jim hned nedala takovy prachy,a na to by se vazali i firmy a sponzori co by chteli sve reklamy v tv nebo na autech.Okruhy uz by jim neplatii takovy sumy jako ted za F1 a dalsi tymy by chteli urcite rovnomerne prerozdelovani penez.Jinak by hrozili zaloby (viz.uz v soucasnosti si nektere tymy F1 stezuji)..To je proste trend dnesni doby.Tam se bohuzel upira i F1 ,ale ta prece ma nejakou historii a generuje jako zavedena serie spoustu penez.

Ta serie by nemusela byt spatna ale pochybuju ze k tomu nekdy dojde. Bez Mercedesu se F1 obesla dlouha leta,bez Ferrari si to zatim nezkusila,tot otazka(doufam ze k tomu nedojde) .Ale omakzite by meli majitele F1 o nejakych 130 mil navic kdyby se na to Mercdes a Ferrai vykaslalo.

Soucsni majitele by meli najit nejaky kompromis.Mozna nechat proste ty motory jeste nekolik let,nebot staly hroznou raketu.Ale urcite by melo dojit k rovnomernejsimu prerozdelovani penez. Ale Liberty bych dal cas aspon jedno desetileti.Prevzali F1 po asi nejuspesnejsim manazerovi v motorsportu a mozna ne jen v nem,ktery z te serie udelal kolos.Myslim ze Liberty ten kolos nijak neposkodi,ale maji to tezke ,museji delat moderni veci(politicke i socialni)a proste se nemuzou zavdecit vsem.A treba na technicke veci ted maji dobry tym lidi a snad se dockame v budoucnu neceho pozitivniho aby se jednou mohlo zrusit DRS a i treba Halo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.155.XXX
No tak ať už konečně táhnou do všech prdelí! Kdo to má pořád poslouchat / číst...
Co se vlastně může stát, když jim Liberty dá ultimátum?
- stáhnou ocas a bude klid
- půjdou, vytvoří novou sérii, ta nebude úspěšná a tak se časem vrátí pokorně zpátky nebo (v případě Mercedesu) přelezou do Formule E.
- půjdou, vytvoří novou sérii, ta si najde svoje místo vedle F1 a místo jedné vrcholné série budeme mít dvě
- půjdou, F1 zanikne a nová série časem převezme její místo
Fanoušci v podstatě nemají co ztratit...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Celá F1 je už dlouhá léta hlavně o byznysu. Pokud v ní zrušíme byznys a ponecháme jenom sport, zmizí velcí investoři a stane se z ní další série jako F2, F3 a podobné. Bude tam více sportu, ale mnohem menší sledovanost. A na rovinu, ani do těch nižších sérií se noví zájemci zrovna nehrnou, byť náklady jsou řádově úplně někde jinde.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá řada místních přispěvatelů je přesvědčena že na to nemají lidi a ani peníze. 12

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama