Nyní pracuje na vylepšení této sportovní série, na její lepší sledovanosti i snížení nákladů pro týmy. Kdysi přitom působil v Maranellu jako technický ředitel, prostředí Scuderie proto dobře zná.
"Pracoval jsem pro ně 10 let a nesu si je ve svém srdci. Ferrari je ikonou a doufám, že nejdeme řešení, které by fungovalo pro všechny. Skvělý sport je skvělým pro každého, a my nechceme, aby Ferrari odešlo," uvádí Brawn.
Společnost Liberty Media, která nyní vlastní F1, ale bude dál usilovat o spravedlivější dělení příjmů a rozdělení moci v boxové uličce. "Ten sport by měl být férový vůči všem zúčastněným, včetně Ferrari. Ano, je pravda, že Ferrari má právo veta, ale pokud vím, tak ho nikdy nepoužili. Možná jím mávali kolem," pokračuje pro AMuS Brawn.
Pro zkvalitnění závodů a zlepšení předjíždění by mu nevadilo, pokud by došlo ke zpomalení monopostů: "Motorka MotoGP je o 30 sekund pomalejší, ale stále se zdá být neuvěřitelně rychlou. Je důležitější, aby auta dobře vypadala a mohla proti sobě navzájem závodit. Stěžuje si někdo, že když prší, tak jsou časy o 15 sekund pomalejší?"