Loni ho Scuderia moc nepotěšila, když zklamala na domácí půdě v Monze a nakonec po sérii chyb ani nemohla až do konce sezóny bojovat s Mercedesem o titul. Letos očekává se stejnou jezdeckou sestavou skládající se se Sebastiana Vettela a Kimiho Räikkönena lepší výsledky a zisk mistrovské trofeje.
"Byl jsem poslední několik dnů v Maranellu a konstruktéři mi přišli skoro až příliš uvolnění. Z toho můžu vyvodit pouze to, že jsme vyrobili křáp nebo skutečnou bestii," hodnotí pro Gazzettu dello Sport Marchionne práce na novém monopostu v italské továrně.
"Dali jsme všechno do toho, abychom měli super rychlé auto. Budete si muset počkat do 22. února, kdy jej představíme," odmítá zabíhat do detailů týkající se konstrukce vozu, jenž má mít navzdory stabilním pravidlům větší rozvor než loni (Ferrari SF70H 3594 mm, Mercedes F1 W08 EQ Power+ měl pro srovnání 3760 mm).
S nejvyššími cíli se netají: "Vyhrát mistrovství světa v F1 a vydělat s Ferrari spoustu peněz," upozorňuje také nepřímo na to, že účast ve špičkovém odvětví motorsportu pro ně musí mít ekonomický smysl. Noví majitelé totiž hodlají změnit systém distribuce příjmů a stáji z Maranella hrozí, že přijde o svůj unikátní historický bonus (90 mil. dolarů), který nikdo jiný nedostává.
Dále prozradil, že už nepřemýšlí o tom, jak využít značku Maserati ve Formuli E, ale spíše o tom, že "by to mělo větší smysl to s ní zkusit v F1 s týmem Haas za rozumných nákladů." Šéf Haasu Günther Steiner nedávno řekl, že by se takovému partnerství zřejmě nebránili, ale konkrétní návrh od Ferrari zatím nepřišel.