K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Mercedes letošní titul řadí na stejnou úroveň jako ten první z roku 2014

Petr Hlawiczka, 20. prosince 2017, 06:20 Google+

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff považuje zisk letošních mistrovských titulů za stejně působivý jako jejich první vítězství v roce 2014 po přechodu na nové pohonné jednotky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lewis Hamilton v kvalifikaci v Mexiku

Lewis Hamilton v kvalifikaci v Mexiku | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Stříbrné šípy po zavedení 1,6litrových V6 motorů s pokročilým systémem pro rekuperaci energie (ERS) vyhrály všechny šampionáty, přičemž letos odrazily nápor Ferrari vedeného Sebastianem Vettelem.

"Je to ohromně uspokojující. Vítězství v letošním šampionátu je pro mě téměř na stejné úrovni jako vítězství šampionátu v roce 2014. Tehdy šlo o důležité vítězství, protože se nám to nikdy nepovedlo, ale ovládnout ročník 2017 po změně pravidel, to bylo potvrzením, dokladem, že jsme věděli, co děláme," vysvětluje Wolff.

Úspěch stojí na základech, které tým budoval od roku 2010, kdy převzal Brawn GP. Poté investoval spoustu peněz do svých oddělení pro vývoj šasi a motoru, stejně tak do náboru talentovaných lidí a tříbení své organizační struktury.

img-responsive

Mercedes vyhrál čtvrtý titul v řadě za sebou | foto: Mercedes AMG F1 Team

"Je to dáno schopnosti skupiny lidí a zdroji, které jsme během času vybudovali. Zdroji nemyslím jen ty finanční, ale i technické schopnosti, části know-how a správného rozložení na dráze. Tato pravidla byla podle nás vydána s tím, že nás mají zastavit, a my jsme je vzali jako výzvu," pokračuje sportovní ředitel Mercedesu.

"Je to stále těžší a těžší nalézat extra zisky, všichni ostatní dělají větší pokroky, aby vás dostihli. Pokud tedy dojde ke změně pravidel ve čtvrtém roku, tak nám bude sedět, pokud věříme, že naše skupina lidí je ta nejlepší a nejkompetentnější - a to se také stalo," dodává Wolff.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Mercedes letošní titul řadí na stejnou úroveň jako ten první z roku 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso v Rakousku

"Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

Minardi 191B s V12 motorem Lamborghini se po 26 letech vrací na dráhu

VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Renault musí ve vývoji zabrat, chce-li s ostatními udržet krok

Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

Max Verstappen ve Velké ceně Británie

"Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

Toro Rosso letos předvádí nestabilní výkony

Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?

Robert Kubica měl v F1 dobře našlápnuto

Přiznání: Kubica měl na rok 2012 podepsanou smlouvu s Ferrari, osudnou rallye už jet nechtěl

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kimi Räikkönen na čtvrteční tiskovce v Brazílii

Kimiho u Scuderie "pravděpodobně" čeká poslední sezóna. Mládí vpřed, hlásá…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jsou komisaři konzistentní? Šéf Mercedesu se po penalizaci Räikkönena podělil o svůj názor

  2. "Hamilton mohl vyhrát, chyby Ferrari nejsou fér ani legrace," kritizuje Lauda

  3. Nová DRS zóna v Silverstone: kdo jezdil s otevřeným křídlem v zatáčce a proč nepomohla? + VIDEO

  4. "Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

  5. Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

  6. "Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud