Její technický ředitel Andy Green připustil, že po finanční investice umožnily urychlit vývoj monopostu v průběhu sezóny a získat toto poznání: "Udělalo to skutečný rozdíl. Nejen v roce 2017, ale také jsme odvedli obrovský kus práce pro příští rok, když jsme se snažili pochopit, kterými směry se ubírat."
"Umožnilo nám to dělat to, co jsme nikdy dříve předtím nebyli schopni. Vždy jsme sezónu začínali se zhruba stejným množstvím poznání, s jakým jsme zakončili předchozí ročník. Příští rok tomu tak nebude. Dokázali jsme na auto nasadit tolik nových a vývojových dílů, abychom během zimy zvýšili své porozumění," vysvětluje technický ředitel Force Indie.
Množství nasazených novinek během roku pro ně bylo povzbuzením: "Pro každý závod jsme přiváželi na okruhy díly, významné změny vozu. To fakt všechny zpět v továrně motivovalo, když viděli, že díly, na kterých pracují, se mohou dostat na trať tak rychle," pokračuje pro motorsport.tv Green.
Force India se v posledních letech neustále zlepšuje. Zatímco v roce 2014 skončila mezi konstruktéry šestá a v roce 2015 pátá, tak loni se dostala už na čtvrtou příčku, kterou letos udržela, když při menším počtu závodů nasbírala ještě o 14 bodů více. V týmu nyní věří, že by si svou pozici vpředu mohli udržet i v příští sezóně, o konkrétních cílech ale nahlas nechtějí hovořit.