K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

Petr Hlawiczka, 14. prosince 2017, 06:20 Google+

Force India, kterou letos předčili jen Mercedes, Ferrari a Red Bull, vstoupila po letošní úspěšné sezóně do zimní přestávky s lepším porozuměním o fungování svého vozu než kdykoliv předtím.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Její technický ředitel Andy Green připustil, že po finanční investice umožnily urychlit vývoj monopostu v průběhu sezóny a získat toto poznání: "Udělalo to skutečný rozdíl. Nejen v roce 2017, ale také jsme odvedli obrovský kus práce pro příští rok, když jsme se snažili pochopit, kterými směry se ubírat."

"Umožnilo nám to dělat to, co jsme nikdy dříve předtím nebyli schopni. Vždy jsme sezónu začínali se zhruba stejným množstvím poznání, s jakým jsme zakončili předchozí ročník. Příští rok tomu tak nebude. Dokázali jsme na auto nasadit tolik nových a vývojových dílů, abychom během zimy zvýšili své porozumění," vysvětluje technický ředitel Force Indie.

Množství nasazených novinek během roku pro ně bylo povzbuzením:  "Pro každý závod jsme přiváželi na okruhy díly, významné změny vozu. To fakt všechny zpět v továrně motivovalo, když viděli, že díly, na kterých pracují, se mohou dostat na trať tak rychle," pokračuje pro motorsport.tv Green.

img-responsive

Indická stáj nasazovala v každém závodě nové díly | foto: Sahara Force India

Force India se v posledních letech neustále zlepšuje. Zatímco v roce 2014 skončila mezi konstruktéry šestá a v roce 2015 pátá, tak loni se dostala už na čtvrtou příčku, kterou letos udržela, když při menším počtu závodů nasbírala ještě o 14 bodů více. V týmu nyní věří, že by si svou pozici vpředu mohli udržet i v příští sezóně, o konkrétních cílech ale nahlas nechtějí hovořit.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton během Velké ceny Rakouska, kterou se svým týmovým kolegou nedokončil

Mercedes se těší tím, že má stále lepší auto než Ferrari - udělal jen více chyb

Lewis Hamilton stíhaný Red Bullem

Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

Pohonná jednotka Hondy

Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen

Co vlastně potřebuje F1 a její fanoušci?

Valtteri Bottas ve smyku s Mercedesem F1 W07 v Goodwoodu

VIDEO: Smyky a pálení gum - Bottas prohání Mercedes F1 W07 v Goodwoodu

Kevin Magnussen s Haasem VF-18

Haas o své aerodynamice. Obává se, že poslední sektor v Hockenheimu odhalí jeho slabinu

Valtteri Bottas s Mercedesem W09

"Dosahuji úrovně, kterou Mercedes požaduje," hájí se Bottas, i když letos nevyhrál

Sergej Sirotkin s Williamsem FW41

"Pokrok Williamsu zakrývají jiné, větší faktory," říká Sirotkin

Fernando Alonso v Rakousku

"Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

Minardi 191B s V12 motorem Lamborghini se po 26 letech vrací na dráhu

VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Honda RA617H, kterou byl v sezóně 2017 vybaven McLaren MCL32

FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nová DRS zóna v Silverstone: kdo jezdil s otevřeným křídlem v zatáčce a proč nepomohla? + VIDEO

  2. "Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

  3. VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

  4. Přiznání: Kubica měl na rok 2012 podepsanou smlouvu s Ferrari, osudnou rallye už jet nechtěl

  5. Mercedes se zaměřuje na své starty, chce se vyrovnat Ferrari. Vysvětluje poškození Hamiltona

  6. Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud