FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Petr Hlawiczka, 13. prosince 2017, 15:50 Google+

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

Počet komentářů:  93 komentářů (Poslední 19.12. 18:34) Napište svůj názor
Pohonná jednotka Honda RA617H, kterou byl v sezóně 2017 vybaven McLaren MCL32

Pohonná jednotka Honda RA617H, kterou byl v sezóně 2017 vybaven McLaren MCL32 | foto: Honda Racing F1

Sdílejte článek

Pohonná jednotka s V6 spalovacím motorem o objemu 1,6 litru příliš slávy neposbírala. McLaren s ní získal jen 30 bodů, což bylo obrovské zklamání oproti loňské sezóně, kdy obsadil mezi konstruktéry 6. příčku se 76 body. Není divu, že mu po třech letech došla trpělivost a partnerství s Hondou ukončil.

Na dráze ve výkonu zpočátku za Mercedesem zaostávala navzdory vysokým očekáváním ještě více než loni - až o 120 koní, a až do konce sezóny zůstala jasně nejslabší a nejméně spolehlivá. Vozy McLarenu byly na rovinkách pravidelně nejpomalejší, proto v Abú Zabí odjeli poslední závod. Honda bude od příštího roku pohánět Toro Rosso, svůj letošní koncept ale měnit nebude.

Pohonná jednotka Honda RA617H - technické specifikace:
- minimální hmotnost: 145 kg
- spalovací motor: 1,6litrový V6 s úhlem sevření válců 90 °
- počet ventilů: 24
- maximální otáčky: 15 000/min
- maximální průtok paliva: 100 kg/hod (nad 10 500 ot/min)
- spotřeba paliva: pravidly omezen na 105 kg (světla - vlajka)
- vstřikování paliva: přímé, jedna vstřikovač na válec, max. 500 barů
- přeplňování: jeden kompresor a výfuková turbína se sdílenou hřídelí
- palivo a maziva: BP Castrol

Systém pro rekuperaci energie:
- architektura: integrovaná hybridní rekuperace energie přes
   motorgenerátory; kliková hřídel spojena s MGU-K, turbo s MGU-H
- úložiště energie: li-ion baterie, 20 - 25 kg
- MGU-K: max. otáčky 50 000/min, výkon 120 kW, max. rekuperace
   energie 2 MJ/kolo, max. využití energie 4 MJ/kolo
- MGU-H: max. otáčky 125 000/min, max. výkon, rekuperace ani využití energie neomezeno

Vytisknout

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 93 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lando Norris je dalším talentovaným mladíkem McLarenu

"Norrise čeká v roce 2018 rušný život," říká šéf McLarenu. Páteční tréninky mu…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud