Pilot Ferrari byl po Velké ceně Ázerbájdžánu tvrdě kritizován za úmyslný náraz do lídra závodu, za což dostal pouze 10sekundovou stop-go penalizaci. V rozhovoru se ale nyní svěřil, že se pak cítil mnohem hůře než po zpackaném startu v Singapuru, kde po jeho agresivním manévru skončily v první zatáčce oba rudé vozy i Red Bull Maxe Verstappena.
"Myslím, že Baku bylo horší. Cítil jsem, že jsem zklamal tým, protože to, co jsem udělal, nás evidentně stálo vítězství v závodě. Takže abych byl upřímný, v Singapuru šlo z mého pohledu o závodění a to se stává. Je to samozřejmě velmi nešťastné, ale nevím, ke kolika haváriím na startu v minulosti došlo a ke kolika ještě dojde," popisuje Vettel.
"Když jste do nich zapojeni, tak to vždy naštve. Nedá se to lépe popsat. Přišlo to ve vhodnou dobu? Ne. Je k tomu vůbec někdy vhodná doba? Zřejmě ne. Takže na tom nezáleží. Stalo se. Nemůžeme to kontrolovat. Musíme se soustředit na to, co máme ve svých rukou, a pokusit se zaměřit na věci, které kontrolovat můžeme," pokračuje pilot Ferrari.
Jak moc se proti loňsku změnila situace v týmu, který letos udělal obrovský pokrok: "Moc se neliší. Lidé jsou víceméně stejný. Rok 2016 byl náročný, ale velmi důležitý, protože jsme spoustu věcí interně posunuli k lepšímu, takže bychom měli být silnější."
"Samozřejmě letošní rok nám dal s novými pravidly šanci a tak dále, přijít s novým autem. A my jsme svou šanci využili, ale jak vidíte, nejsme úplně spokojeni, protože chceme společně vyhrávat."
"Kromě toho si stále myslím, že toho máme hodně před sebou. Ne, že by bylo zapotřebí hodně změn nebo že bychom museli měnit lidi, protože to si lidé normálně pomyslí, když hovoříte o změnách: 'Ach, musíte změnit lidi.' Ne!
Někdy možná potřebujete udělat jen drobné úpravy u stejných lidí, a to funguje mnohem lépe. Myslím si tedy, že Ferrari potenciál má, má lidi, talenty. Je to o nás, o nás všech - pokusit se spolupracovat a uskutečnit to," dodává Vettel.