Haas je ve Formuli 1 druhým rokem a zatím se nedokázal vypořádat s brzdami. Americká stáj letos střídá dva dodavatele, a to Carbone Indrustrie a Brembo. První zmíněný dodavatel do Malajsie přiveze nové kotouče, a tak je piloti Haasu, respektive Grosjean a Giovinazzi, budou v prvním pátečním tréninku testovat. Následně se tým rozhodne, zda využije CI nebo Brembo.
"Od Malajsie budeme mít nové kotouče, s lepším chlazením. To by nám mělo pomoci," řekl francouzský pilot novinářům v Malajsii. "Doufáme, že následně budeme moci pokračovat s těmito disky, pokud se něco nepokazí. Tým navrhl jiný brzodvý systém. Všichni pracují tvrdě, pořád se posouváme," pokračoval Grosjean.
Paradoxem celé situace je, že Kevin Magnussen potíže s brzděním nemá. Šéf stáje Steiner již v minulosti řekl, že dle dat problémy vyvolává atypický způsob, jakým Grosjean brzdí.
"Lépe jsem se cítil s Carbone Indrustrie, ale Brembo se v poslední době hodně posunulo. Pokud se k nim budeme muset vrátit, tak mi to starosti nedělá. Obě jsou to dobré společnosti, jsem si jistý, že brzy dojedeme ke zdárnému konci," dodal Grosjean.