Haas v Rusku přechází na brzdy Carbone Industrie

Albert Hadáček, 28. dubna 2017, 08:15 Google+

Dle šéfa i pilot stáje americké stáje Haas jsou na tom brzdy Carbon Industrie lépe než jimi současně používané Bremba. V Rusku tak Carbone Industrie poprvé vyzkoušejí naostro.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu

Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Haas a brzdy je asi stejná pohádka jako McLaren a Honda. Americký bažant seriálu se s nimi trápí již od loňska a již dříve avizoval, že situaci bude možná řešit změnou dodavatele. Volba padla na Carbon Industrie, které Haas již párkrát testoval, a to i během posledních testů po VC Bahrajnu.

V Rusku to ale bude poprvé, co je Haas nasadí pro závodní víkend a nahradí tak současné brzdy od firmy Brembo. Zatím ale není jasné, zda na nich tým odjede i závod. Vše dle šéfa stáje bude záležet na prvním volném tréninku.

"V současné chvíli je to ještě otevřené. Uvidíme, jak to půjde v prvním volném tréninku, a následně se rozhodneme. Snad na nich budeme moci zůstat, jelikož při testování se chovaly dobře. Jezdci s nimi byli také spokojení. Hlavní je, že jsou konzistentní. Teď je naší prioritou dostat se do bodu, kdy brzdy nebudou problém," okomentoval situaci šéf stáje Steiner.

S přechodem na Carbone Industrie je spokojen i Kevin Magnussen: "Budeme pokračovat s tím, co jsme zkoušeli v Bahrajnu a uvidíme, jak to půjde. Je vždycky dobré čas od času vyzkoušet něco nového. S brzdami CI jsme se cítili dobře, takže s nimi budeme pokračovat. Vrátit se můžeme vždycky."

Vytisknout

Diskuze: Haas v Rusku přechází na brzdy Carbone Industrie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll a Guanyu Zhou ve vzájemném duelu v Brazílii

Stejný počet bodů, velký rozdíl v penězích. Šéf Alfy Romeo o těsném vítězství nad Aston Martinem

Vettel, Sebastian

Kdo by mohl nahradit Helmuta Marka? Odborný poradce už má kandidáta

Fernando Alonso a Esteban Ocon - závod na Imole

Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

Mattia Binotto - jsou jeho dny v pozici šéfa Ferrari sečteny?

Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

Esteban Ocon v Mexiku před McLarenem

Gasly je rychlejší než Piastri, myslí si šéf Alpine

Daniel Ricciardo a Max Verstappen na tiskovce po kvalifikaci v Mexiku

Je to definitivní: Ricciardo podepsal s Red Bullem

Startovní čísla - víte proč si piloti vybrali právě to své a jaké mohou vozit?

Věděli jste, proč jezdí Bottas se 77, Hamilton má 44 a Cunoda s 22? Něco málo o startovních číslech

První jízda Fernanda Alonsa s Aston Martinem

Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

Po sezóně se v Abú Zabí opět testuje

Alonso, Piastri a další debutovali s novými týmy během testu v Abú Zabí, nejrychlejší trio Ferrari

Sergio Pérez s Red Bullem RB18

Chyba Red Bullu? Horner hájí Pérezovi strategii, díky které se nestal "umírající mouchou"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Honda RA616H

Honda začne s penalizacemi po závadě u Vandoornea již v Rusku

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

  2. Alonso, Piastri a další debutovali s novými týmy během testu v Abú Zabí, nejrychlejší trio Ferrari

  3. Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

  4. Je to definitivní: Ricciardo podepsal s Red Bullem

  5. Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

  6. Gasly je rychlejší než Piastri, myslí si šéf Alpine

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud