K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

V Singapuru můžeme být opět silní. Proč svému týmu technický ředitel Renaultu věří?

Petr Hlawiczka, 11. září 2017, 06:35 Google+

Technický ředitel Renaultu Nick Chester věří, že tento týden budou na městském okruhu Marina Bay podstatně rychlejší, než tomu bylo naposledy na Monze.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 11.09. 13:18) Napište svůj názor
Nico Hülkenberg během tréninku v Itálii

Nico Hülkenberg během tréninku v Itálii | foto: Pirelli

Sdílejte článek

V Itálii musel Jolyon Palmer kvůli technickým problémům odstoupit a Nico Hülkenberg skončil daleko za body se ztrátou jednoho kola na vítězného Lewise Hamiltona. Tento víkend by však situace francouzského týmu měla být odlišná. Proč?

"Zaprvé, je to něco úplně jiného než Monza, v téměř ostrém kontrastu s ní, protože je vyžadován balík pro velký přítlak - ta to by nám mělo hodně vyhovovat," poznamenává Chester. "Je třeba si dávat na několik věcí: prudké zatáčky, vysoké obrubníky a velké požadavky na trakci.

"To znamená, že se správné nastavení může hledat obtížně. Když ale máte rozumnou míru přítlaku, pak byste měli mít rychlé a konkurenceschopné auto," pokračuje technický ředitel Renaultu, jenž pomýšlí na zisk solidní porce bodů.

"Očekáváme, že budeme zpět na úrovni výkonnosti jako v Británii, v Maďarsku a ve Spa," prozrazuje Chester. V Silverstone a v Belgii skončil Nico Hülkenberg na šestém místě, v Maďarsku na něm jezdil až do smolné zastávky v boxech v 45. kole. "Jako vždy musíte zvolit ten správný kompromis mezi poddajným šasi a přílišnou ztrátou aerodynamické výkonnosti."

img-responsive

Renault se od Británie hodně zlepšil, k dalšímu postupu vpřed by potřeboval, aby začal bodovat i Jolyon Palmer | foto: Renault Sport F1

Renault se od Velké ceny Británie, kde velký balík vylepšení, neustále zlepšuje, s čímž je jeho technický ředitel spokojený: "Pokračujeme ve zlepšování vozu, což je velmi pozitivní. Od Silverstone je mnohem konkurenceschopnější. V Budapešti a Spa jsme ten trend udrželi a byli jsme 4. nejrychlejší.

V Monze jsme tak dobří nebyli, ale v nadcházejících závodech bychom měli být zpět na výkonnosti, jakou jsme pozorovali ve Spa. Už nezbývají žádné závody se super nízkým přítlakem. V těch třech nadcházejících asijských závodech máme slušný potenciál na velmi dobrý výkony," dodává technický ředitel Renaultu, který je sice mezi konstruktéry až osmý před McLarenem, ale na sedmý Haas mu chybí jediný bod a na šesté Toro Rosso jen 6 bodů.

Google+ Vytisknout

Diskuze: V Singapuru můžeme být opět silní. Proč svému týmu technický ředitel Renaultu věří?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 11.09.2017 13:18 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton po Velké ceně Kanady moc důvodů k radosti neměl

"Mercedes už nemá to nejlepší auto, ale pochybovat o titulu by bylo známkou slabosti"

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL33 v Kanadě

Boullier vysvětluje, proč se McLaren chce i nadále soustředit na vývoj letošního vozu

Renault získává posily, v budoucnu chce útočit na titul

Renault získává Harmana - odborníka Mercedesu pro integraci pohonného ústrojí do vozu

Fernando Alonso zkouší různé výzvy

"Brown je správný šéf, u Ferrari mi závodění v Le Mans nechtěli dovolit," odhaluje Alonso

Max Verstappen zvládl víkend v Montrealu bez chyb

Verstappen umlčel "hloupou kritiku," Marko vyzdvihuje i rychlost Red Bullu v Kanadě

Lewis Hamilton měl v Kanadě se svým motorem potíže

Mercedes o potížích v Kanadě: Hamiltonův motor a nedostatek hyper-měkkých pneumatik

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Valtteri Bottas s Mercedesem F1 W08 EQ Power+ v Belgii

Mercedes s dalšími vylepšeními svého vozu přijde až po Singapuru

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ týmů po Grand Prix Kanady: "Perfektní den," hodnotí Vettel

  2. Jednodušší aerodynamika - jak se změní pravidla v roce 2019? + VIDEO

  3. Čtyřikrát druhý, to Fina žere: "Musíme se zlepšit." Jeho šéf volí podstatně ostřejší slova

  4. Renault vysílá Red Bullu jasný signál: "Do Rakouska na vaše rozhodnutí čekat nemůžeme"

  5. Zakázaná dohoda? FIA na žádost týmů prošetřovala předjetí Ocona Hamiltonem v Monaku

  6. Mercedes o potížích v Kanadě: Hamiltonův motor a nedostatek hyper-měkkých pneumatik

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud