"Malé boty mě zabíjely." Di Resta o záskoku za Massu

Petr Hlawiczka, 1. srpna 2017, 06:40 Google+

Britský pilot Paul di Resta se dočkal nečekaného překvapení, když dostal možnost nastoupit s Williamsem do kvalifikace místo Felipemu Massovi, kterému v Maďarsku nebylo dobře.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 01.08. 12:11) Napište svůj názor
Paul di Resta

Paul di Resta | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

V sobotní kvalifikaci bez jakékoliv přípravy skončil 19., což byl úspěch, protože s letošním vůz ještě nikdy neřídil. Před závodem očekával, že tou největší výzvou budou fyzické nároky současné generace vozů. V F1 naposledy závodil v roce 2013.

"Bylo to celkem těžké. Rozhodně to cítím v mých ramenou, ale tou největší výzvou jsou nohy. Boty jsou trochu moc malé. Mé nohy mě zabíjely," shrnuje Di Resta své pocity z jízdy. Závod kvůli technickým problémům nedokončil, Williams jej 10 kol před koncem stáhl.

Po víkendové epizodě doufá, že by si ho někdo mohl všimnout, aby si v roce 2018 mohl opět zazávodit: "Nikdy nevíte, já bych moc rád. Není to tajemstvím, že chci být ve voze Formule 1. Alespoň jsem přinejmenším ukázal, že jsem spolehlivým rezervním pilotem, který se potlouká padokem."

img-responsive

Palu di Resta (vpravo) v rozhovoru s Felipem Massou, kterého na Hungaroringu nahradil | foto: Williams F1 Team

"Zkoušel jsem k tomu přistoupit co nejprofesionálněji a získat hodně [zkušeností], spíše než zahodit něco, co nebylo k mání [pokud jde o potenciální výsledek]," pokračuje rezervní pilot Williamsu, který byl za svůj výkon hodnocen pozitivně.

"Za těch podmínek odvedl Paul absolutně úžasnou práci. Existuje spousta procedur, jako jsou starty závodů a zahřívání pneumatik, s nimiž nebyl dobře obeznámen, odvedl však práci hodnou respektu. Vyhnul se potížím, jezdil konzistentně a ke konci závodu poskytoval dobrou zpětnou vazbu. Jedinou opravdovou škodou je, že jsme mu nedali auto, s nímž by mohl dojet až do cíle," hodnotí technický ředitel Williamsu Paddy Lowe.

Vytisknout

Diskuze: "Malé boty mě zabíjely." Di Resta o záskoku za Massu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 01.08.2017 12:11 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen v Maďarsku nakonec dojel pátý

"Komisaři byli při penalizaci Maxe příliš horliví," zlobí se Horner. Mohl Red…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  2. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  3. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  4. Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud