Noví majitelé Formule 1 se rozhodli navazovat nová partnerství se sponzory, jelikož dle úzkého vedení je právě tato oblast slabinou současné Formule 1. Jedním z nových partnerů seriálu bude výrobce šampaňského Carbon, který byl poprvé nasazen letos v Monaku a byl použit na pódiích všech následujících velkých cen.
"Unikátní vlastností flašky vyrobené z hliníku je materiál, který skvěle odráží technologie našeho sportu. Šampaňské Carbon je tak skvělý produkt pro oslavy našich pilotů během předávání cen na pódiu," řekl k novému partnerství šéf marketingu F1, Sean Bratches.
Jedna flaška šampaňského, které jezdci obdrží, má hodnotu 3000 dolarů, tedy zhruba 70 tisíc korun. Cena je vysoká právě díky speciálnímu designu flašky. Do budoucna se dokonce plánuje umístění kamer přímo do lahví, aby diváci u televize měli ještě lepší náhled na oslavy a emoce, které piloti po závodech prožívají. )
Po letech se tak vrací na pódia pravé šampaňské. Předchozí dodavatel Chandon poskytoval pouze sekt, neboli šumivé víno.