Whiting vysvětluje příčiny druhého zaváděcího kola. Kvjat za to nemůže

Albert Hadáček, 26. března 2017, 18:20 Google+

Závodní ředitel nyní dovysvětlil důvody, proč jezdci museli před startem VC Austrálie zajet dvě zahřívací kola. Jak se nakonec ukázalo, chyba byla na straně ředitelství závodu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Charlie Whiting  v Číně

Charlie Whiting v Číně | foto: Red Bull

Sdílejte článek

“Start jsem posunul, jelikož jsem si nebyl úplně jistý, zda je vše v pořádku předtím, než se spustí odpočet,” řekl pro Motosport.com závodní ředitel. “Zaprvé, Peréz byl nejdříve na špatném místě, ale pak se začal srovnávat. Pak tam byl ještě nějaký problém s Kvjatem a jeden z maršálů zmáčkl žluté tlačítko, které se používá v situaci, kdy něco není v pořádku. Nevěděli jsme, co se děje, a nejbezpečnější řešení tak bylo vyslat jezdce na další rozehřívací kolo,” pokračoval Whiting.

"Video následně ukázalo, že u Kvjata žádný problém nebyl, on dokonce ani nedával žádný signál, který by značil potíže. Asi to tedy spíše byly jen slabé nervy traťového maršála. To nevysvětluje, proč bylo tlačítko zmáčknuto, ale někteří lidé pod tlakem dělají nevysvětlitelné věci,” dodal Whiting.

"Prostě a jednoduše hlavním důvodem byla bezpečnost, a proto jsme nechali piloty obkroužit jedno zaváděcí kolo navíc. Žádný jezdec nebyl na vině, takže nikdo nemusel startovat z boxové uličky,” zakončil závodní ředitel.

Vytisknout

Diskuze: Whiting vysvětluje příčiny druhého zaváděcího kola. Kvjat za to nemůže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lance Stroll u mechaniků Williamsů během Velké ceny Austrálie

Nejrychlejší zastávku předvedl Williams. Kolik času zabrala výměna širších…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud