Názory ohledně špatné ovladatelnosti oranžového MCL32, za které prý může ne příliš dobré šasi, nejsou až tak úplně pravdou. Lidé si dle Boulliera neuvědomují, jak funguje hybridní jednotka.
"Auto zatím reaguje dobře na veškeré změny. Jezdci jsou v současné chvíli docela spokojeni. Četl jsem nějaké komentáře, že prý máme problémy s ovládáním vozu v zatáčkách, ale jsou to, jak by řekl Trump, 'falešné zprávy' (fake news), jelikož ne vše je o šasi.
Nezapomeňte, že ty motory, co nyní používáme, jsou hybridní, což znamená, že když se znovu dostanete na plný výkon, tak se do toho přidá ještě elektrická energie a navíc máte turbo, takže to může mít určitý dopad na samotnou jízdu.
Máme sice nějaké problémy s ovládáním a gumy se nezahřívají dost rychle, ale současná specifikace vozu ještě není konečná. Postupně na všem děláme, vše ukážeme až v Austrálii," okomentoval situaci Boullier.
Boullier přesto přiznává, že situace není úplně ideální. Tým nemá najezděný dostatečný počet kilometrů a navíc kvůli problémům s motorem Honda prý nový MCL32 nemohl jezdit naplno.
"Když nemáte potřebnou rychlost, tak nejste schopni získat dostatečnou energii do gum a brzd, čímž se mění i vaše jezdecké cíle. Jízda o nějakých 15-18 km/h pomaleji má své následky, ale i tak se nám daří získat nějaká data. Vše zatím sedí se simulací ve Wokingu, díky čemuž budeme moci pokračovat ve vývoji. Bylo by samozřejmě lepší, kdybychom mohli fungovat v plné rychlosti jako zbytek pole."