"Kluci neúnavně pracují. Během vánoc měli pouze dva dny volna. Vypadá to, že to jde s autem dobře, motor běží na stolici skvěle," komentuje Marchionne situaci v Maranellu před velkými technickými změnami, k nimž dojde v letošní sezóně Formule 1.
"Není ale čas na to se tím nechat ukolébat. Jak moc jsme úspěšní, to uvidíme, až se dostaneme na trať. Nyní odvádějí ohromně moc práce - na motoru, aerodynamice a nových pravidlech," pokračuje Corriere dello Sport prezident Ferrari, který přiznává, že loni neměl klást týmu za cíl vítězství a titul.
Překvapilo jej, jak moc je F1 náročným sportem: "Víte, co bylo mou chybou? Zasáhl jsem do týmu příliš pozdě, ale udělal jsem to z úcty. Nechal jsem je pracovat. Pokud bych zasáhl dříve, v roce 2015, pak by se minulý rok zřejmě ubíral jiným směrem. Ale kdo ví."
Nesouhlasí také s poznámkou, že při jejich stahování náskoku bude záležet i na Mercedesu: "Bylo by špatné takto smýšlet. Není to jejich chyba, že odvádějí skvělou práci. Možná to není příjemné, pravdou ale je, že jsou dobří. Ne, záleží to na nás, proto se musíme soustředit na to, co máme, abychom je porazili."
Novináři se jej dotázali také na snímek z Twitteru, na němž Nico Rosberg tankuje sportovní vůz Ferrari: "Neznám žádného pilota F1, který by nechtěl jezdit s Ferrari."
Svůj nový monopost hodlají představit ve Fioranu 24. února 2017 (po Renaultu, Force Indii a Mercedesu). Marchionne na téma svých nejbližších plánů v závěru zavtipkoval slovy: "Opravdu všeho nechávám, protože chci být novinářem."