Šéf stáje rakouského nápojového gigantu si přístup současné jezdecké dvojice chválí. Daniel se prý dokonce stal pro Maxe něco jako starším bratrem. Oba piloti prý mají i velmi podobné cítění, co se týče nastavení auta, což je pro inženýry vždycky dobrá zpráva.
"Nejdůležitější je respekt. Nechceme po našich jezdcích, aby spolu chodili na večeři, ale musí mít k sobě a k týmu úctu. Vztah mezi Maxem a Danielem zachází v tomto ohledu ještě dál, což je pro nás samozřejmě výhodné. Daniel je pro Maxe jako starší bratr.
Dávají nám velmi podobnou zpětnou vazbu a jejich požadavky na auto jsou takřka identické. Hodně často se nám stává, že v kvalifikacích nebo i při závodech slýcháme ty stejné komentáře od obou jezdců, což je vždy pro naše inženýry skvělá zpráva, jelikož oba jezdci vidí většinou danou situaci stejně," okomentoval situaci Horner.
Max se k Ricciardovi připojil po Velké ceně Ruska, a tak spolu odjeli celých 17 velkých cen. Oba dokázali vyhrát jednu GP, i když Daniel mohl uzmout trofej ještě v Monaku, kde skončil druhý kvůli opožděné reakci mechaniků a následně v Singapuru nedokázal předjet v dramatickém stíhacím závodě Nica Rosberga.
Pokud se podíváme na nějaká čísla, tak Ricciardo získal o 29 bodů více než Max (220:191), co se týče kvalifikací, takž Ricciardo byl rychlejší v 11 ze 17 případů. V závodech, které dokončili oba jezdci (15 GP), ale australský pilot dominoval "pouze" v poměru 8:7.
K tomuto tématu se totiž váže otázka, ohledně porovnání výkonů obou jezdců. Horner sice odpověděl dosti diplomaticky, ale v tomto případě je to opravdu těžké porovnávat. "Je dost těžké to porovnávat. Jeden víkend byl lepší Max, jiný zase Daniel. Bylo to dost vyrovnané a většinou záleželo na trati, na které se jelo," odpověděl šéf rakouské stáje.