Šéf týmu Renault Frédéric Vasseur se domnívá, že jednou z oblastí, která bude ovlivněna změnou pravidel, budou tradiční pit-stopy. Pneumatiky se zvětší z původních 245 mm na 305 mm (přední kola) a 325 mm na 405 mm vzadu a Vasseur už nyní poukazuje na to, co bude třeba uzpůsobit.
"Pravdou je, že bude třeba poněkud odlišné nastavení. Pit crew se budou muset zaměřit více na trénink, protože pneumatiky budou těžší, což platí o předních i zadních. Také bude nutné počítat s jiným vybavením počínaje stojany až k odlišným "dečkám" na pneumatiky. Budeme muset hodně nacvičovat - ostatně jako vždy. Nějaký čas nám potrvá, než si zvykneme, ale to je vždy součástí F1. Před prvním závodem roku 2017 nás čeká opravdu hodně velká příprava," naznačuje následné dění Vasseur.
Šéf týmu také podotkl, že aktivita roste i v obou továrnách, kde se připravuje nový vůz, ať jde o Enstone, kde mají na starosti šasi, tak i ve Viry-Châtillon při pracech na pohonné jednotce.
"Rok 2017 bude velkou výzvou, zejména v oblasti technciké se změnami v předpisech, navíc to bude první vůz, který vytvoříme na základně našich nových režimů. Opravdu nás tato vyhlídka elektrizuje a to se týká několika posledních měsíců. Jde o velkou neznámou, stejně jako ostatní se nacházíme při přípravě nového vozu v určité izolaci, než se objevíme v Barceloně při prvních testech. Ale to je součást onoho napětí v tomto sportu. Nemůžeme se dočkat, až vyjedem k prvním testům, abychom zjistili, jak na tom jsme. Ale do té doby ještě musíme odjel poslední dva závody roku 2016 a rozhodně nechceme v Brazílii a Abú Zabí propadnout," dodává Vasseur.