ZASTÁVKY V BOXECH: Massa přezut za 2,06 s, dva piloti odjeli 97 % závodu na 1 směsi

Petr Hlawiczka, 31. října 2016, 06:30 Google+

MEXIKO - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si vedly týmy při přezouvání v boxech a s jakými strategiemi jejich piloti odjeli Velkou cenu Mexika?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 01.11. 08:19) Napište svůj názor
Felipe Massa při zastávce v boxech

Felipe Massa při zastávce v boxech | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Williams je letos v boxech nejlepší, což potvrdil další absolutně nejrychlejší zastávkou, která u Massy ve 14. kole trvala jen 2,06 vteřiny. Práce na Bottasově voze o pět kol později zabraly 2,5 s.

Druhou nejrychlejší zastávku měl Mercedes, jenž Hamiltona v 17. kole zdržel jen 2,09 sekundy. Výborná však byla i zastávka jeho týmového kolegy Rosberga o něco později - trvala jen 2,12 s.

Pod 2,3 s se pak už dostali jen další dva piloti: Ricciardo u Red Bullu během své první návštěvy mechaniků (2,17 s) a Magnussen ve 12. kole - Renault mu všechna čtyři kola vyměnil za 2,27 s. Jejich druhé zastávky trvaly 2,6 s, resp. 2,5 s u Dána.

Přehled zastávek v boxech v Mexiku

Přehled zastávek v boxech v Mexiku | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Většina pilotů včetně obou Mercedesů a Ferrari do závodu startovala na měkkých pneumatikách, na super-měkkých začínaly Red Bully, Williamsy, Hülkenberg, Palmer a Sainz, na středně-tvrdých pouze Nasr.

S jedinou zastávkou si vystačilo 14 klasifikovaných jezdců, dvakrát do boxů zamířili jen Alonso, Grosjean, Gutiérrez, Kvjat, Magnussen, Ricciardo a Räikkönen.

Nejdelší stint Velké ceny Mexika vypsané na 71 kol předvedli Ericsson a Palmer: na jedné sadě středně-tvrdých pneumatik vydrželi 69 kol , tj. 97,2 % závodu. Příliš trvanlivá sada byla také jednou z příčin nudnějšího průběhu. Na měkkých pneumatikách odjel Kvjat 34 kol, na super-měkkých 23 kol.

Grafický přehled pneumatikových strategií v Mexiku

Grafický přehled pneumatikových strategií v Mexiku | zdroj: Pirelli

Vytisknout

Diskuze: ZASTÁVKY V BOXECH: Massa přezut za 2,06 s, dva piloti odjeli 97 % závodu na 1 směsi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 01.11.2016 08:19 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen se dostává opět pod palbu kritiky

Lauda kritizuje "hloupé" manévry Verstappena: "Arogantní, ztracený případ"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  3. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  4. Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  5. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  6. McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud