ZASTÁVKY V BOXECH: Massa přezut za 2,06 s, dva piloti odjeli 97 % závodu na 1 směsi

Petr Hlawiczka, 31. října 2016, 06:30 Google+

MEXIKO - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si vedly týmy při přezouvání v boxech a s jakými strategiemi jejich piloti odjeli Velkou cenu Mexika?

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 01.11. 08:19) Napište svůj názor
Felipe Massa při zastávce v boxech

Felipe Massa při zastávce v boxech | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Williams je letos v boxech nejlepší, což potvrdil další absolutně nejrychlejší zastávkou, která u Massy ve 14. kole trvala jen 2,06 vteřiny. Práce na Bottasově voze o pět kol později zabraly 2,5 s.

Druhou nejrychlejší zastávku měl Mercedes, jenž Hamiltona v 17. kole zdržel jen 2,09 sekundy. Výborná však byla i zastávka jeho týmového kolegy Rosberga o něco později - trvala jen 2,12 s.

Pod 2,3 s se pak už dostali jen další dva piloti: Ricciardo u Red Bullu během své první návštěvy mechaniků (2,17 s) a Magnussen ve 12. kole - Renault mu všechna čtyři kola vyměnil za 2,27 s. Jejich druhé zastávky trvaly 2,6 s, resp. 2,5 s u Dána.

Přehled zastávek v boxech v Mexiku

Přehled zastávek v boxech v Mexiku | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Většina pilotů včetně obou Mercedesů a Ferrari do závodu startovala na měkkých pneumatikách, na super-měkkých začínaly Red Bully, Williamsy, Hülkenberg, Palmer a Sainz, na středně-tvrdých pouze Nasr.

S jedinou zastávkou si vystačilo 14 klasifikovaných jezdců, dvakrát do boxů zamířili jen Alonso, Grosjean, Gutiérrez, Kvjat, Magnussen, Ricciardo a Räikkönen.

Nejdelší stint Velké ceny Mexika vypsané na 71 kol předvedli Ericsson a Palmer: na jedné sadě středně-tvrdých pneumatik vydrželi 69 kol , tj. 97,2 % závodu. Příliš trvanlivá sada byla také jednou z příčin nudnějšího průběhu. Na měkkých pneumatikách odjel Kvjat 34 kol, na super-měkkých 23 kol.

Grafický přehled pneumatikových strategií v Mexiku

Grafický přehled pneumatikových strategií v Mexiku | zdroj: Pirelli

Vytisknout

Diskuze: ZASTÁVKY V BOXECH: Massa přezut za 2,06 s, dva piloti odjeli 97 % závodu na 1 směsi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 01.11.2016 08:19 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen se dostává opět pod palbu kritiky

Lauda kritizuje "hloupé" manévry Verstappena: "Arogantní, ztracený případ"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

  2. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  3. "Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

  4. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  5. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

  6. Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud