Massa se znovu vrací k incidentu s Alonsem

Albert Hadáček, 27. října 2016, 07:59 Google+

Alonso při Velké ceně USA předváděl v posledních kolech vcelku divoké kousky. Nejdříve tvrdě předjel Massu a došlo i na kontakt a v posledním kole si ještě podal španělského kolegu Sainze. Brazilec se k incidentu ještě jednou vrací.

Počet komentářů:  21 komentářů (Poslední 27.10. 21:23) Napište svůj názor
Felipe Massa při pátečním tréninku v Austinu

Felipe Massa při pátečním tréninku v Austinu | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Felipe Massa i technický šéf Williamsu se shodují, že Alonsův manévr byl hoden potrestání. Komisaři to tak ale neviděli a Španěl vyvázl bez penalizace. Massa se ještě jednou k incidentu vrátil v rozhovoru k mediální kampani letošního Závodu šampionů.

"Už jsem s ním (Alonsem) mluvil. Když se podíváte na záběry kamer, tak jeho předjetí je samozřejmě famózní, ale najížděl si z moc velké vzdálenosti a nebrzdil. Já jsem právě v té chvíli vytáčel zatáčku. Kdybych tam nebyl, tak by regulérně vyjel ven. Mimo trať se dostal stejně i poté, co mě trefil. Já se mu ani nesnažil uzavřít cestu, byl prostě daleko. Rozhodně si myslím, že je dobrý kamarád s komisaři. To další předjetí Sainze- tam znovu brzdil pozdě a vyjel mimo trať. Bylo to dvakrát během několika posledních kol, nechápu proč nedostal trest," řekl médiím Massa.

img-responsive

Massa, Felipe | foto: Scuderia Ferrari

Massa ještě dodal, že by bylo třeba udělat jasnější pravidla. Odkazuje se tak na nyní již oficiální pravidlo týkající se změny směru v brzdné zóně: "Samozřejmě, že se o tom mluví na mítincích. My potřebujeme znát pravidla. Většina jezdců chápe, že v brzdné zóně se prostě směr měnit nemůže. Pak ale vidíte, jak to někteří dělají bez následné penalizace. Každý se pak ptá. Pokud to bude dělat jeden, budou to nakonec dělat všichni. Jezdci se k tomu vyjádřili a pravidla se tomu přizpůsobila. Doufám, že to tak půjde i dál."

U Alonsa je to prý ale úplně jiný příběh: "Jsou to dvě rozdílné věci- Alonso směr při brzdění neměnil, on se mě jen snažil předjet. Dělal vše, co mohl, aby se mu to povedlo. Neviním ho za to, ale prostě do mě narazil. Neříkám, že to udělal schválně, ale musel si být vědom, že se to stane. Kdybych tam nebyl, tak by vyletěl z trati, prostě to bylo přes čáru," dodal Brazilec.

Vytisknout

Diskuze: Massa se znovu vrací k incidentu s Alonsem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 27.10.2016 21:23 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 21 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Marcus Ericsson v závodě v Austinu

Zájem o volné místu u Force Indie stále roste. Kdo má zájem tentokrát?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud