Příčiny problémů týmu Haas v trénincích a v paddocku

Robert RoBertino Pavelka, 22. října 2016, 11:30 Aktualizováno 22.10.2016, 11:40 Google+

AUSTIN: Opakující se problémy s aerodynamickými prvky u obou vozů Haas dokonce vedly k přerušení druhého tréninku. Tým věnoval velkou pozornost této problematice a podle manažera Steinera už by se podobná záležitost neměla opakovat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Páteční trénink v Austinu

Páteční trénink v Austinu | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Grosjeana ztráta "wingletů" postihla v obou trénincích, Gutiérrez v druhém rozesel několik úlomků mezi třetí a pátou zatáčkou, proto vedení závodu vyvěsilo červenou vlajku. Steiner uvedl, že se podařilo najít příčinu, kterou do dalších jízd budou členové týmu schopni vyřešit.

"Pátek nebyl dobrý. Musíme pracovat lépe, měli jsme několik problémů, ulomily se nám zadní winglety. Nemáme dostatečnou rychlost, musíme pořádně přidat, abychom se v třetím tréninku zase vyšvihli nahoru," vysvětlil situaci Steiner a rovněž zodpověděl otázku, kolikrát vlastně Haasy byly podobným defektem postiženy.

"Příliš často. Nevím, jestli třikrát nebo čtyřikrát, ale je to vždycky na stejném místě. Přišli jsme na příčinu, dáme to do pořádku. Obrubníky a vysoký přítlak v prvním sektoru, v zatáčkách tři, čtyři a pět generuje vysoké zatížení a nadměrné vibrace. Nečekali jsme, že zatížení vozu bude tak vysoké, ale už jsme se poučili a zjednali nápravu," pokračuje Steiner.

img-responsive

Esteban Gutiérrez zapříčinil přerušení druhého tréninku | foto: Haas F1 Team

Nejenom přejíždění obrubníků v prvním rychlém sektoru přinášelo následné problémy. V závěru prvního tréninku dokonce oba jezdci současně zastavili na konci boxové uličky. Steiner by však tuto příhodu nijak nepřeceňoval.

"Gutiérrezovi prostě zhasl motor, u druhého vozu nešla zařadit zpátečka, takže byl odtlačen zpět. Nic dramatického. Byla to otázka mapování motoru, jedno auto zastavilo, u druhého byly problémy s převodovkou, takže jsme zavolali Romainovi »Nic nepodnikej, my tě zatlačíme do boxů«. Než aby se pokoušel s převodovkou manipulovat a zničil ji, raději jsme z bezpečnostních důvodů zvolili toto řešení. Nic jiného v tom nebylo. Sdělil nám, že není schopen zařadit zpátečku, tak jsme ho vyzvali, aby zastavit a tím jsme se vyhnuli dalším problémům," dodává Steiner.

Vytisknout

Diskuze: Příčiny problémů týmu Haas v trénincích a v paddocku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Daniel Ricciardo na ranči v Austinu

Ricciardo věří, že Red Bull je minimálně stejně tak rychlý jako Mercedes

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  3. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  4. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  5. PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

  6. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud