Ferrari doufá v nové auto

Karel Bařina, 20. března 2005, 15:43 Google+

S osmým titulem neporazitelného Michaela Schumachera to vypadá velmi bledě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Barrichello, Rubens

Barrichello, Rubens | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Tak slabý začátek sezóny jako letos poznalo Ferrari za posledních sedm let pouze předloni, ale tehdy na rozdíl od dneška nechyběla rudým šípům z Maranella rychlost. Michael Schumacher dnes se štěstím získal dva body.

Jedinou nadějí pro italskou stáj je nový monopost F2005, který by snad měl být nasazen už za čtrnáct dnů v Bahrajnu. Jisté však nic není. Tým také doufá, že až se závody přesunou do mírného podnebného pásu, začne se v nižších teplotách dařit pneumatikám Bridgestone.

"Sedmé místo není důvodem k oslavě, ale alespoň cítím, že jsem udělal, co bylo v mých silách," komentuje závod zklamaně Michael Schumacher. "Moje auto bylo spolehlivé a bez problémů. Jel jsem raději opatrně, abych alespoň bodoval. V dané situaci mohu být rád za ty dva body. Formule 1 je složitá a nezáleží na jednom faktoru. Ale zkrátka dnes nejsme dost rychlí. Dobře to víme a pracujeme na zlepšení. Teď pojedu do Mugella otestovat F2005. Řídit nové auto je vždycky zvláštní, těším se."

Rubens Barrichello závod nedokončil. V padesátém kole zajel se svým Ferrari F2004 M do boxů a na jeho zadních pneumatikách nebylo stopy po drážkách:

"Závod vypadal docela dobře, mohl jsem bojovat o šesté místo. Ale auto bylo postupně čím dál víc přetáčivé. Bylo to hodně špatné. Nakonec se ukázalo, že kus pneumatiky zasáhl a poškodil zadní křídlo, proto ta přetáčivost. Jenže moje zadní pneumatiky už byly zdevastované. Je to škoda."

Foto: Scuderia Ferrari
Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Ferrari doufá v nové auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sauber

Sauber při domácí GP prožil velké zkalmání

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud