Možná ještě máte v paměti loňskou podrážděnou reakci Fernanda Alonsa v loňském roce, kdy výkon své Hondy přirovnal k motoru GP2. Příznivci McLarenu i fanoušci F1 obecně se nyní ptají, za i s ohledem na tento výrok bude na tým vyvíjen s ohledem na domácí prostředí pohonné jednotky nějaký tlak. Eric Boullier trvá na tom, že ničemu takovému tým z Wokingu vystaven není.
"Jedná se jen o další závod v letošní sezóně. Jistě, pro našeho partnera, značku Honda, je důležitý, hodně pozornosti se bude soustředit na ni, ale pro nás to je stejné jako v Austinu nebo na Silverstone. Budeme mít asi víc návštěvníků, ale bude to závod jako každý jiný," vysvětluje Boullier.
Šéf McLarenu ještě podotýká, že on sám ještě musí zvládnout jednání v základně Hondy v tokijské Sakuře. "Tento týden bude opravdu hodně nabitý. Když jsme v Japonsku, využijeme příležitosti nejen k návštěvě Hondy, ale také mnoha našich japonských partnerů. Já sám mám v diáři osobní setkání s některými z nich. Ale aspoň dvakrát se zastavím v Sakuře," dodává Boullier.
Tým se přesouvá na okruh v Suzuce po slibném výkonu v Malajsii, kde po závodech v Rusku a Monaku získaly body oba vozy. Boullier vidí tuto okolnosti jako důležitou pro postavení týmu v Poháru konstruktérů.
"Je dobré, že tým skončil na bodech a Toro Rosso nebodovalo, pro nás to je perfektní. Těžili jsme z mnoha incidentů na trati. Pozitivní je, že oba piloti jeli velmi dobře, stejně tak si vedl tým a ještě jsme zvolili správnou strategii. Přešli jsme na tři zastávky, což bylo šťastné rozhodnutí. Tedy kromě Jensona, ten měl smůlu v případě posledního virtuálního safety caru. Pořád je co zlepšovat a dohánět," uzavírá Boullier.