Otázkou zůstává, jak dlouho takový proces bude trvat. Podařilo se vyřešit krajně nepříjemnou finanční situaci díky spojením se společností Longbow Financial, což pro 330 zaměstnanců znamenalo uchování pracovních míst, teď ale tým musí ještě zaznamenat vzestup po stránce sportovní.
"Naším cílem je dostat se na pozice, kterých jsme byli schopni dosáhnout dříve. Nesmíme se soustředit jenom na to, jak překonáme další den, ale také myslet v delším horizontu a pokusit se dostat co nejvíc ze současného auta. Jsem stále přesvědčena, že jsme ještě schopní s ním zajet slušný výsledek. Pak se zaměříme na model pro příští rok. V něm už neexistují žádné výmluvy, musí prostě být dobrý," burcuje tým Moniša Kaltenbornová.
Právě kvůli finančním potížím nebyl typ C35 poháněný motorem Ferrari patřičně vyvíjen. Kaltenbornová je nicméně přesvědčena, že počínaje závodem v belgickém Spa dojde k úpravám, jejichž předmětem bude nové přední křídlo a podlaha. K tomu by měl už přispět nový technický ředitel, kterého tým po odchodu Marka Smitha hledá.
"Netvrdíme, že se hodláme posunout do horní poloviny startovního pole, dobře víme, co je třeba udělat. Ale máme dobrou infrastrukturu a personál, tak proč bychom si na druhou stranu neměli klást určité ambice? Lidé v týmu jsou připraveni nového technického ředitele podpořit, ale není vůbec snadné najít tu správnou osobu. Je tu několik oblastí, ke kterým musíme přihlédnout. Při najímání je třeba držet se určité strategie, náhrada musí být minimálně rovnocenná," uvedla Moniša Kaltenbornová pro server Autosport.