Usedl do kokpitu i přesto, že stále cítil následky havárie a občas ho inkriminovaná místa ještě pobolívají. Ovšem daleko větší "bolest" pro něj znamenalo odstoupení z britské Grand Prix. Musel toho tolik vytrpět, čekat na povolení FIA, zda vůbec bude moci startovat, aby nakonec neviděl cíl.
"Jo, pořád jsem takový »bolavý«. Byla to opravdu hodně velká rána a pořád ji na svém těle cítím, ale prošel jsem v sobotu několika kontrolami v nemocnici a žádné vážné zranění nemám, takže nebyl důvod, proč bych v neděli neměl jet. V autě jsem se cítil dobře, takže v tom problém nebyl, ale nějaké bolesti jsem při tom cítil," svěřoval se Ericsson po svém odstoupení v 11. kole kvůli problémům s elektrikou.
Svůj incident označil jako nejhorší havárii ve své kariéře, ale ocenil bezpečnostní systém v místě, ve kterém narazil do bariéry. "Je neuvěřitelné, co se stane v rychlosti 230 km/h, když ztratíte kontrolu nad vozem, nemyslím, že by se rychlost v okamžiku nárazu do ochranné bariéry nějak zvlášť snížila, ale fakt, že jsem byl schopen vylézt z auta bez zranění je působivým faktem o kvalitě. Hodně to vypovídá o bezpečnosti v F1, přečkáte takový náraz, cítíte sice bolest v některiých partiích, ale stále jste víceméně v pořádku," chválí Ericsson zajištění na Silverstone, díky němuž také mohl v neděli nastoupit k závodu.