Wehrlein včera při testech na poslední chvíli usedl do monopostu Mercedesu, s nímž měl jezdit Esteban Ocon. Dopoledne zvládl 65 kol, odpoledne 68 kol, tj. vzdálenost dvou velkých cen. Zaměřoval se přitom na sběr aerodynamických dat.
"Byl to dobrý den. Trochu nečekaný! Tým mi v úterý večer zavolal, protože nemohli dokončit svůj testovací program a potřebovali k tomu zkušeného jezdce. Tak jsem se vrátil na trať a nechal si v noci udělat sedačku," popisuje Wehrlein.
"Musím říct, že jsem si auto užívat - ovládá se úžasně." Se svým výkonem byl spokojený a věří, že příští rok by mohl na závodních okruzích Stříbrné šípy důstojně reprezentovat.
"Ano, byl bych připravený," uvádí pilot Manoru, s nímž testoval v úterý. "Stále to zkoušíte, nemůžete relaxovat, ustoupit, doufat nebo si být jisti tím, co se přihodí příští rok, proto na to musíte tlačit. Pořád se sami musíte zlepšovat a maximálně využívat příležitosti."
Budoucností se však nechce nechat rozptylovat, místo toho se soustředí na co nejlepší výkony letos s Manorem: "Tlačím na to tak tvrdě, jak jen to jde. Je jasné, že letos závod vyhrát nemůžu. Nikdy nevíte, co se přihodí v budoucnosti. Momentálně se zkrátka soustředím na svou práci tento rok. Chci se toho co nejvíce naučit a z auta dostat ty nejlepší výsledky. Na ostatní rozhodnutí nejsem tou správnou osobou."