Toro Rosso plánuje dva či tři větší balíky vylepšení, aby si udrželo rychlost

Petr Hlawiczka, 12. dubna 2016, 06:30 Google+

Toro Rosso doufá, že díky dvěma či třem větším balíkům vylepšení udrží svou velmi dobrou rychlost, kterou předvedlo v úvodních dvou závodech sezóny 2016.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Max Verstappen v Melbourne

Max Verstappen v Melbourne | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Jejich monopost STR11 pohání loňský motor Ferrari, který se již nevyvíjí. Proto se očekává, že dceřiná stáj Red Bullu bude v průběhu sezóny ztrácet s tím, jak se budou zlepšovat ostatní výrobci a aktuální specifikace, kterou používá tovární týmy z Maranella společně s Haasem a Sauberem.

Podle svého šéfa, Franze Tosta, ale mají dostatečné rezervy na straně šasi. To se sice povedlo, ale k dokonalosti má stále daleko: "Samozřejmě, že nám nezbyl čas vše zoptimalizovat. Tým kolem [technického ředitele] Jamese Keya už na vylepšeních pracuje."

"Jsem celkem přesvědčený o tom, že během sezóny učiníme s autem další kroky vpřed, což bude nezbytné, protože jak víte, tak jezdíme s motorem z roku 2015. A to znamená, že se musíme zaměřit na zlepšování výkonnosti vozu. Doufám, že toho s dvěma či třemi většími vylepšeními dosáhneme," pokračuje šéf Toro Rosso.

img-responsive

Šéf Toro Rosso Franz si v týmu dokáže udělat pořádek | foto: Scuderia Toro Rosso

To se celkem pozdě rozhodlo pro přechod na motory Ferrari. Kvůli tomu museli zvolit kompromisy v oblasti vnitřního uspořádání chlazení a rozložení hmotnosti, což se zřejmě projevuje na vyšších úrovních opotřebení pneumatik, jak jsme měli možnost pozorovat v úvodních závodech.

"Víme, že auto můžeme zlepšit, a pracujeme na tom. Myslím si ale, že každý tým by řekl něco podobného. Přijdeme s novými úpravami, které zlepší výkonnost auta, takže půjde tak trochu o kombinaci všeho - o samotné auto, o zkušenost pilotů, pneumatiky atd.," uvádí Tost.

Mezi piloty i přes vzájemnou rivalitu, která byla jasně viditelná i slyšitelná díky zveřejněné radiokomunikaci, podle něj ale nejsou žádné problémy: "Samozřejmě, že bojují na limitu, ale to je OK. Tohle je F1 a to, co chceme vidět. Zatím odvádějí oba dobrou práci. Očekávám nějakou dobrou zábavu také ve zbytku sezóny."

Vytisknout

Diskuze: Toro Rosso plánuje dva či tři větší balíky vylepšení, aby si udrželo rychlost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Předjíždění se současnými vozy F1 není snadné, po změně technických pravidel příští rok by ale mohlo být ještě horší

Todt: "Piloti můžou kdykoliv přijít. Zajímá mě, jak se jim jezdí těsně za sebou"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud