Nový, o 5 cm kratší nos, stále neprošel nárazovými testy, ale stáj z Grove doufá, že s nimi uspěje tento týden. Agresivnější verzi by tak mohl nasadit během prvních závodů sezóny 2016, už v Austrálii k tomu ale dle technického ředitele Pata Symondse nedojde.
Massa pro brazilské Globo Esporte popisuje, jaké novinky Williams v Melbourne hodlá nasadit: "Měli bychom v Austrálii použít změny v karosérii - v zadní části, plus několik dalších drobností."
"Zajímavou změnou je přední křídlo, ale s tím musíme stále projít nárazovým testem, abychom ho mohli použít. Snad to zvládneme co nejdříve, protože je pro auto dobré," pokračuje Brazilec.
K největšímu zlepšení podle něj dochází v oblasti aerodynamiky, přesto má podle něj Williams rezervy: "Zlepšili jsme se, ale stále se můžeme zlepšit ještě více. Auto má nyní více přítlaku, ale nečekali jsme, že bude na rovinkách stále nejrychlejší. To ukazuje, že na zlepšení přítlaku auta ještě musíme zapracovat."
Pokusil se také odhadnout, jak podle něj bude vypadat rozložení sil v Melbourne: "No, kdybych si měl vsadit, tak bych své peníze dal na Mercedes před Ferrari. Pak si myslím, že máme velkou šanci být třetí. Samozřejmě, že je vždy těžké mít jistotu, ale šlo by i tak o dobrý výsledek, i když si rozhodně přejeme více."