Během posledních dvou dní předsezónního testování si v Barceloně oba piloti Ferrari vyzkoušeli novou ochranu kokpitu, systém zvaný Halo.
Reakce jsou různorodé. Rosberg či Chilton jsou spokojeni, naopak například Hamilton, Hülkenberg či Horner jsou spíše proti. Systém nepřesvědčil ani Philippa Bianchiho, otce zesnulého pilota Marussie Julese, který zahynul po nehodě při závodě v Japonsku 2014.
Podle Bianchiho systém neposkytuje nápravu nebezpečí, které otevřený kokpit představuje. "Považuji to za krok vpřed co se bezpečnosti týče. Je jasné, že by byl tento systém efektivní například při upadnutí kola. Nicméně v případě menších trosek jako u nehod Massy či Justina Wilsona, nic by nezměnil. Takže je to krok vpřed, ale všechno vyřešil," uvedl v rozhovoru pro Canal+.
Připomněl také, že by tento koncept život jeho syna nezachránil, neboť se jednalo o závažné poranění mozku po silném nárazu. Přemýšlí také nad tím, zda mají piloti za tímto zařízením dostatečnou viditelnost a navíc se mu nelíbí asi estetické provedení.
"Nechci být proti něčemu, co pomáhá bezpečnosti, avšak nepřesvědčilo mě to a musí se na tom ještě zapracovat. FIA si přála po Julesově a Justinově nehodě jednat, ale musí jít ještě dál," domnívá se.