S touto možností totiž Esteban Ocon koketoval ještě před svým nástupem u Renaultu, ostatně ve stejné kategorii působil - a úspěšně - také chráněnec Mercedesu Pascal Wehrlein, jehož kroky nyní vedou k Manoru.
Ocon v tuto chvíli stojí na křižovatce rozhodování a připustil, že zatím neví, zda se zúčastní některého pátečního prvního tréninku v pozici třetího pilota. "Nevím, jestli do DTM půjdu, kdo ví? V tuto chvíli není nic jisté, o ničem se nerozhodlo. Ale pokud bude tým žádat, abych do monopostu usedl, budu připraven, protože to bude velmi dobrá zkušenost."
Devatenáctiletý pilot čeká na rozhodnutí, zda bude k dispozici při každé Grand Prix nebo zamíří do nějakého jiného šampionátu, aby nevypadl ze závodního procesu. "Pokud bych měl být na všech závodech F1, tak to představuje hodně času. Takže zatím netuším, kde budu závodit a zda vůbec budu závodit."
Ocon triumfoval v uplynulém roce v GP3, když těsně porazil po většinu šampionátu vedoucího Lucu Ghiotta. Dostat se do F1 bylo součástí jeho závodního snu, už se také stihl vyjádřit ohledně prvního návrhu designu nového vozu Renault. "Je to docela pěkné, jen jsem očekával víc žluté barvy. Ta černá vypadá moc dobře a matný nápis Renault Sport vzadu se mi moc líbí. Je to elegantní."
Francouz nicméně potvrdil, že nadále zůstává členem vývojového programu Mercedesu a u Renaultu absoluvje de facto roční hostování. "Pořád jsem členem týmu Mercedes. Ten také řídí mou kariéru, jsem ale vděčný, že se obě značky dohodly a z toho vyplynula má příležitost stát se součástí Renault Sport Team F1, je opravdu skvělé, že se našlo takové řešení. Co se týče detailů oné dohody, nemám v popisu práce, abych ji komentoval. Mojí povinností je zaměřit se na výkony na trati, mou fyzickou kondici a být připraven usednout do vozu. Zbytek je záležitostí managementu. Moje práce to není. Těším se na spolupráci s týmem a věřím, že nás od počátku čeká vzájemně prospěšná technická spolupráce," dodává Ocon.