Haas s největší pravděpodobností na příští rok nenajme žádného pilota na post rezervního jezdce, kterého by mohl v případě potřeby nasadit jako náhradu za Romaina Grosjeana anebo Estebana Gutiérreze. Týmový boss, Gene Haas, nevidí v dnešní době nutnost podobnou pozici obsazovat. "Potřeba rezervních pilotů není pravděpodobně tak vysoká, jak by si člověk možná mohl myslet. V NASCAR, kde se také prezentujeme, jej také normálně nemíváme," řekl Američan pro 'Sports Business Daily'.
Je pravdou, že situací, kdy tým v dnešní době využije služeb náhradního pilota je opravdu pomálu. Podobné incidenty, jako ten Roberta Kubicy z Kanady 2007, který při GP USA téhož roku otevřel dveře do Formule 1 Sebastianu Vettelovi, se naštěstí moc často nestávají. Na druhou stranu vzpomeňme na start loňské sezony a zdravotní problémy Valtteriho Bottase.
V roce 2015 byl tak jediným rezervním pilotem, který se "dostal" na závodní trať, Kevin Magnussen u McLarenu, který měl nahradit Fernanda Alonsa, který po nehodě v testech v Barceloně nebyl ještě na 100 % fit. Do závodu v Austrálii ale Dán pro technické problémy s autem ani neodstartoval. V posledních letech je tedy hlavní náplní práce rezervních a testovacích pilotů během jednotlivých víkendů postávání v boxech a sledování závodních víkendů.
Pokud by ale Haas měl přeci jen zaměstnat nějakého rezervního pilota, tak by to bylo pravděpodobně ve spoluprácí s jejich technickým partnerem, Ferrari: "Momentálně rezervního jezdce nemáme. Pokud bychom mohli nalézt společného záložního pilota s Ferrari nebo s kýmkoliv jiným, tak by to pravděpodobně bylo úplně nejlepší," dodal Haas.
U Ferrari by určitě měli koho nabídnout, vždyť v roce 2015 plnili roli testovacího nebo rezervního pilota italského týmu kromě aktuálního pilota Haasu, Estebana Gutierreze, také Jean-Eric Vergne, Marc Gené a Davide Rigon.