Spíše než na zrychlování o původně plánovaných 5 až 6 sekund se F1 musí zaměřit na zábavu, kterou svými závody poskytuje. Monoposty jsou podle něj výkonné dostatečně.
"V těchto věcech musíte být pragmatičtí. Když jste na okruhu nebo se díváte v televizi, tak tu rychlost stejně nemůžete vidět. Co ale vidět můžete, je předjíždění a souboje - a tohle je to, co lidé opravdu potřebují," uvádí pro crash.net sportovní ředitel společnosti Pirelli, která je výhradním dodavatelem pneumatik pro F1.
"Nemyslím si, že lidé budou sport více sledovat kvůli tomu, že budeme o pět sekund na kolo rychlejší, budou se více dívat na obrázky. Když jdete na fotbalový zápas, nepotřebujete, aby vám John Motson říkal, že Lionel Messi dělá na hřišti něco úžasného. Máte s sebou dav, sledujete to a chápete, co se odehrává. Od závodu se to neliší. Když vidíte předjíždění, nepotřebujete, aby vám to komentátor sděloval," vysvětluje Hembery.
"Ztlumte si na televizi zvuk a takový obraz uvidíte. Víme, že lidé chodí do barů a sledují fotbal i se ztlumeným zvukem, takže to, co vidíte na obrazovce, je to, co vás přiměje k tomu se rozhodnout, jestli je to vzrušující nebo ne. Ze samotných časů na kolo to na obrazovce nechápete," dodává sportovní šéf Pirelli.