Se zavedením šestiválcových turbomotorů o objemu 1,6 litru se jednou z hlavních oblastí zájmu Pirelli staly zadní pneumatiky z důvodu přenosu točivého momentu z nových pohonných jednotek. Nyní Hembery prohlásil, že pozornost se přenáší na chystaná aerodynamická vylepšení a jejich dopad na výdrž pneumatik a jejich přirozený úbytek.
"Samozřejmě to bude mít velký vliv, protože zatížení se bude přenášet na pneumatiky a její existence je založena právě na jejím úbytku závislém na počtu absolvovaných kol. Delší stinty, které jsme vídali v závěru sezóny 2015 a z nich plynoucí většinou jediná zastávka namísto dvou nebo tří jsou důsledkem větších odolností pneumatik než v předchozích sezónách," říká šéf Pirelli Motorsport.
Hembery proto doufá, že se Pirelli podaří omezit životnost pneumatik, aby se v sezóně 2016 opět zvýšil počet zastávek. "Snažíme se opět trochu zvýšit napětí. Pokoušíme se vytvořit koncept, aby pneumatika vydržela 15-18 kol a tím i návrat ke dvěma nebo třem zastávkám, tedy scénář, od něhož jsme se trochu odklonili," dodává Hembery.