Podobného názoru je většina týmů, které předvídají Haasovu týmu dobrou budoucnost a pasují ho jako téměř jistého adepta na bodované příčky, dost možná hned v prvním závodě. A to navzdory tomu, že týmy jako HRT, Manor nebo Caterham ve své první sezóně nic podobného nedokázaly.
Romain Grosjean byl oficiálně uveden jako pilot Haasu krátce po japonské Grand Prix. Manažer týmu Günther Steiner nyní doufá, že se jasně prokáže, jako důležitý krok jeho angažováním tým udělal. Podle něj jeho příchod vyvolal pozitivní efekt v oblasti náboru do týmových řad.
"Je mnohem obtížnější přilákat lidi a udržet si důvěryhodnost, zvláště když v loňském roce měly některé týmy velké problémy a Caterham F1 opustil. Je pak těžké dokládat, že máme dlouhodobé plány a hodláme závodit, když jsme doposud nemohli prokázat nic z toho, co děláme. Pro nás bylo největším úkolem přesvědčit lidi, k čemuž podpis smlouvy s Grosjeanem hodně napomohl. Pak si mohli říci »Jestli jim podepsal Grosjean, jeden z nejlepších pilotů F1, tak určitě vědí, co dělají a mají zájem dlouhodobě v F1 setrvat« a pozměnili svůj názor. Však nás také posléze oslovilo mnoho dobrých lidí se zájmem pro nás pracovat," vysvětluje Steiner.
Manažer týmu však současně znovu nabádá, aby si nikdo v souvislosti s Haas F1 Teamem nestavěl vzdušné zámky. "Budeme mít dobrý personál, ale nebude tu žádné velké jméno, jako třeba Adrian Newey. Myslím, že i s méně slavnými jedinci kolem sebe uspějeme," uzavírá Steiner.