Do přípravy nových pravidel je zapojen i Pat Symonds (Williams), jenž se v technické pracovní skupině podílí na přesném znění změn chystaných pro rok 2017. "Pokud je mi známo, Komise F1 a Strategická skupina jsou s výsledky naší práce spokojeny. Existují různé názory na rychlosti nových vozů, stejně jako tomu bylo v roce 2008, ale budeme postupovat vpřed," dodal.
Dále vysvětlil, že rychlejší časy na jedno kolo budou zčásti důsledkem použití větších pneumatik, ale podílet se na nich budou i aerodynamická vylepšení jako větší spoilery a lepší difuzory.
Pirelli s ohledem na změny pneumatik žádá mnohem více testů, protože pláště budou radikálně odlišné, schopné poskytovat daleko větší přilnavost a budou odolávat vyššímu zatížení. "Našim požadavkům musí být vyhověno, jinak žádné pneumatiky nebudou," razantně se vyslovil pro UOL Esporte šéf Pirelli Motorsport Paul Hembery.
"Bude nutné najít řešení, protože jinak žádné mistrovství 2017 nebude, protože nebudeme schopni udělat to, co se od nás žádá. Podílí se na tom mnoho aspektů - ať politických nebo finančních, ale musíme najít nějaké řešení," trvá na svém Hembery.